Volgens mij staat die in Ibbenbüren.
Korte vragen
Alex
Jou auto is toch ook niet verkocht als de buurman van 6 deuren verder dit verteld? Is pas verkocht als jij zegt dat je hem verkocht hebt.
Dit is toch niet heel veel anders?
Misschien wil de huidige en/of voormalige eigenaar wel niks vertellen maar kan het nieuws wel bekend zijn bij anderen.En in dit geval van iemand die niet snel zomaar wat roept.
We trekken hier dus iets in twijfel. Waar is de bron van (eventuele) verkoop maar waar is de bron van alleen maar on tour?
- Bijgewerkt
PeterCenturion Volgens mij staat die in Ibbenbüren
Klopt,vanaf de Autobahn zie je’m staan.
Ik kom zo juist deze foto tegen van de Duitse hiphop fly
Dit lijkt toch een stuk hoger dan wat een afterburner zou moeten kunnen.
Iemand enig idee?
Micha Ik zie niks raars aan die foto, hoogte is net als alle andere afterburners.
Als je de masten in gedachten door zou laten lopen, zou je op ongeveer dezelfde hoek uit komen als de arm op het hoogste punt, al lijkt het door de hoek van de foto wel iets stijler in dit geval.
Nu heb ik wel verhalen gehoord van deze afterburner, van meerdere malen op de knop voor de hoogste stand drukken en dat die dan hoger zou komen, maar ik weet niet of dat ook echt zo werkt.
- Bijgewerkt
Iedere afterburner kan deze hoogte halen. Alleen is er wel wat meer slijtage als de machine op deze manier wordt bediend…
Joshua1986 De 2 motoren van een Star Dancer worden samen tegelijk aangedreven en niet 1 voor linksom en 1 voor rechtsom. De Star Dancer van Drievliet draait al nog langer dan de Deca Dance op 1 motor en gaat elke rit 2 kanten op. Ook bij Deca Dance is dat met 1 motor geen probleem. Alleen bij de Deca Dance kiezen ze ervoor om vooral maar 1 kant op te draaien anders duiken mensen de vloer op. Alleen heel soms als het rustig is en op speciaal verzoek, is Frank bereid om 2 kanten op te draaien. En dat is nooit anders geweest ook niet toen de Deca Dance 2 motoren eronder had. En als je dat nog niet wilt geloven adviseer ik je om eens met Frank Vale erover te hebben misschien kan hij je dan overtuigen.
De kart baan van Sipkema waar is die gebleven?
En welke kartbanen reizen er nog rond jn Duitsland?
Wat ik weet was die naar Rusland verkocht.
- Bijgewerkt
Kevin
Locatie om precies te zijn: https://goo.gl/maps/mdSpjsxCi9U2
In Duitsland reizen er momenteel nog 5.
Rohleder
Böhme
Fackler (heeft 3 kartbanen)
Was van de week op de kermis in Made. Daar langs het woonwagen terrein gekomen. Er stonden amper woonwagens. Vraag me af zouden vele exploitanten in de buurt op een kermis staan met de woonwagens. Of gewoon om en neer naar huis rijden?
Heb je daar ook foto’s van of een links naar een pagina.
Kevin van die kartbanen bedoel je?
Kevin waarschijnlijk gewoon op en neer naar huis… komt vaker voor bij kortere kermissen. Stageld voor de woonwagens zijn ook weer extra kosten
Hoe staat het eigenlijk met dat grote Fun House waar m’n mee bezig was, was dat niet Koevoets?, tis zo stil daar over.
Joshua1986 ja klopt
LimBrabo-Wim die zijn ze aan het afwerken… puntjes op de is, en volgend jaar de premiere zoals ik begreep van Mo de Vries.
Kevin deze kun je vinden in de database van polypweb… inclusief foto materiaal.
Link; https://polypweb.eu/viewforum.php?f=248
Hier een overzicht met de kartbanen
Zojuist hier in Geertruidenberg de opbouw van de Cake-Wak van Reemer Reva-amusements. Zag er een auto uit België bij staan en op de kassa stond Roels. Is hij overgenomen?