Is er een upgedate lijst van kermissen die door gaan?

5 dagen later

Waar zijn de nederlandse reuzenraden gebleven?
Europarad staat in Egmond aan zee maar waar is de rest? deels in buitenland?
Lamberink? Hinzen-Hendriks? van Reeken?

Hamtaro-Youri

Lamberink heeft beide raderen verkocht, een is naar de UK en de ander is van Wingender tegenwoordig.
    Hinzen-Hendriks staat in Den Bosch
    Vallentgoed in Egmond en de ander Vallentgoed in Roosendaal.

en dan heb je de kleinere raderen nog maar die duiken maar sporadisch op kermissen op tegenwoordig.

• DannyR heeft hierop gereageerd.

MartijnH in Den Bosch staat het smakenrad wat daarvoor in Amsterdam stond bij de Rai.
      De Sky Vision staat vanaf deze week in Drachten

• Micha heeft hierop gereageerd.

DannyR dat snap ik dus niet he. Dat rad heeft tijden in adam gestaan zonder open te mogen, mag je eindelijk open verplaats je het.
        Waarom dsn zo lang laten staan

Micha zal wellicht met afspraken te maken hebben die je in de winter maakt

4 dagen later

Ik zie nergens de Soundmachine van Mike Hoefnagels verschijnen, en ook de veel in Duitsland reizende zweeftoren van (een andere) Hoefnagels heb ik tot op heden ook nog nergens gezien, iemand hier meer info over

LimBrabo-Wim zal wel door de onzekerheid de kosten van de keuring laten voor wat het is gok ik zo

Staan fijn binnen in de loods deze zaken

LimBrabo-Wim Infinity en de zweeftoren staan in Europark in Frankrijk, samen met wat Franse zaken. De Sound Machine ligt in de loods vanwege te weinig kermissen om de keuring rendabel te maken.

• Tom vindt dit leuk.

Koen nee hoor.
              Hoefnagels staat met de toren en de slinger in Frankrijk

Waar is de gold mine tower van olderman gebleven

Waar is de Fire Ball van Stroucken gebleven?

• Peter heeft hierop gereageerd.

Polyp van Veen, blijft die dit jaar in de schuur staan?, heb um nog nergens gezien, of draait ie in het buitenland?