Hoe zit het met het front van de starwars? Deze had een zeer mooie restyle gehad 2 jaar geleden en nu zit hij er al zeker anderhalf jaar niet op.
Iemand zei hier dat hij met front niet door de keuring kwam maar dat lijkt me sterk.

Dat van de keuring heb ik zo’n jaar geleden ook gehoord, maar het lijkt mij dat ze dat dan al wel hadden kunnen oplossen.

6 dagen later

Heeft er iemand enig idee wat er in Den Bosch komt te staan? Enige wat ik gelezen heb is de Turbo Polyp, een Break Dance (zal denk ik die van Sipkema worden?) en een spookhuis (maar geen idee welke. Hoop zelf op Spuk).

8 dagen later

Mooi om te zien dat de Enterprise van ex Troost nog steeds zijn rondjes draait! Wist niet dat ie in Nigeria was.

5 dagen later

Ik hoor vanuit verschillende kanten een paar attracties voorbij komen die naar Den Haag komen. Echter heb ik zelf nog nergens een attractielijst kunnen vinden. Nou vraag ik mij af of er al meer bekend is dat ik weet.

Heb zelf de volgende attracties voorbij horen komen (weet niet of alles ook waar is)…

• Dance Jumper
  • River Rafting
  • Sound Machine
  • Airborne

Weten sommige dit lijstje aan te vullen of zijn dit alle geruchten?

Verwacht Sound Machine maar niet, staat in de loods en zo’n zaak gaat er niet voor 1 kermis uitkomen… Verder ben ik ook wel benieuwd naar de lijst, er is daar veel ruimte, zonde als ze er nu geen gebruik van maken!

Inderdaad, volgens Martin Hoefnagels komt de Sound Machine dit jaar de loods niet meer uit.

• Peter heeft hierop gereageerd.

Peter de eigenaar zal het wel weten he

Turbo Polyp en Toxic komen ook

Sound Machine komt idd ook naar Den Haag, ze zijn hem nu aan het schoonmaken buiten de loods

Micha ja dat zeker maar er roepen. Hier meer leden de eigenaar heeft dit of dat gezegd. En al je dan de eigenaar spreekt zeggen ze heel vaak ik ken die gene niet en heb dat ook zeker niet gezegt. Ga er maar vanuit dat de Soundmachine gewoon komt

Peter Wie weet zijn ze ondertussen van gedachte veranderd echter dit waren de woorden van Martin zelf.

Was ook enkele weken geleden, misschien was toen nog niet bekend dat Den Haag zoor zou gaan. Alles kan in deze tijd in een week veranderen. Zo gaat er een kermis niet door en een week voor aanvang gaat het ineens weer wel door. Alles gaat nu op het laatste moment en zo ook de beslissingen om wel of niet te gaan.

Peter Wat staat er nog meer ingetekend? Ben wel benieuwd naar de zaken, op de site staat al tijden dat het zsm bekend zal worden gemaakt…

Ezra bijna alle type grootvermaakzaken die we hebben in Nederland. Behalve de airborn.

Eerst werd er gezegd dat er zo’n 75 attracties naar Den Haag zouden komen en nu is het 90 geworden. Den Haag wordt dus echt de grootste kermis van Nederland dit jaar.
          Donderdag worden de attracties bekend gemaakt.

Ezra de Soundmachine staat normaal opgeslagen in de voormalige loods van vd Salm aan de Heytstraat in Reuver.