Ryank2304 BenStevens17 Gewoon afwachten tot de attractielijst er is. Vaste gasten kan je al wel verwachten zoals de Turbo Polyp
Kevin Zag op Facebook dat Stroub met een nieuwe zaak komt. Waar is eigenlijk de Top Spin en Move-it gebleven? Reist deze exploitant altijd kort met zijn zaken?
Freek040 Kevin Reist deze exploitant altijd kort met zijn zaken? Straub vindt volgens mij het opknappen van de vermaakzaken en daarna voor een juiste prijs verkopen veel interessanter dan er lang mee reizen.
LarsJ55 BenStevens17 Aan de linkse kant staat een klein stukje over hoe hij er ongeveer uit zal komen te zien.
LimBrabo-Wim LarsJ55 als ik het zo zie denk ik dat dit nieuwe funhouse een beetje op het fun house gaat lijken waar Ordelman tot een paar jaar terug mee reisde?
DannyR LimBrabo-Wim Fun House is nog steeds van Ordelman. Komt volgend jaar weer terug naar Nederland met de andere zaken van hun
Niels LarsJ55 voor soort de nieuwe zaak gaat worden van N. Moonen, de splachduck? Als ik het goed heb wordt dat een kleinere kinderzaak ala Race o Rama waarbij je met waterpistolen op objecten/targets (eenden) kan spuiten.