Eclipse-Randy Eddy Klopt en vroeger toen Lehmann nog met de Geisterschlange tourde stond die er ook altijd met Halloween.
Alex Dat men dingen ontkent is niks nieuws, maar wie hou je uiteindelijk voor de gek. π Waar het bij de 1 nog lang heeft geduurd gaat het bij een ander sneller en is het misschien wel de vraag: wie/wat is de volgende? π€
Erwin RoodwitterJeroen Kermis is weer in Zuidbroek van 21 december t/m 5 januari. Alleen oudejaarsdag gesloten.
Koen GhostRiderPeter De hal in Zuidbroek vond ik afgelopen jaar veel gezelliger dan het Martiniplaza. Ben benieuwd wat er allemaal komt
GhostRiderPeter Koen De hal in Zuidbroek vond ik afgelopen jaar veel gezelliger dan het Martiniplaza Alles is al snel gezelliger dan die hal in Grunningen π Geen idee, niet geweest nog daar, wie weet dit jaar wel in de combi met Winter Goud, maakt de wereldreis wellicht lonend π€π
PeterCenturion GhostRiderPeter Of combineren met een bezoekje aan de kerstmarkt in het Duitse Leer? Dat is niet eens zoveel verder weg.
LimBrabo-Wim DannyR dacht dat deze firma maar 1 rad heeft?? en dat staat alweer een paar weken in de Outlet in Roermond.
VerstappenF1 DannyR iknweet niet zeker maar volgend mij is het een rad van mondial 38 meter vergelijkbaar wat Sipkema heeft met dichte ronde gondels
DannyR LimBrabo-Wim die in Roermond weet ik. Maar ze staan ook met een rad in Polen met hun kerstmarkt
Eric Jeroen-Geroniemo Die in Leiden stond staat nu in Edi Jeroen-Geroniemo En met eentje in Schotland dacht ik Die in Leiden stond staat nu in Edinburgh.
Eric DannyR Ok, dan is er een personeelslid die ik ken van het ene naar het andere rad gegaan. Want die was in Leiden en nu in Edinburgh. Vandaar dat ik dacht dat het hetzelfde rad was.
Eric DannyR Eric maar nu weet ik nog niet welk rad in Polen staat π€£ Als ik het wist zou ik je het zeggen maar heb geen idee, sorry! π₯
LarsJ55 Ik zag deze net voorbij komen op de FB pagina van de Aviator. Zal het een kleine kleur aanpassing zijn? Weet iemand hier meer over?
Joordi LarsJ55 ik denk eerder dat ze gewoon de header van de pagina voorzien hebben van een mooie banner π