Wat zonde zeg.. blijft een mooie zaak van KMG, jammer dat ie niet echt aanslaat op de kermis want als alles volle snelheid draait is ie best nog wel extreem.

• Micha heeft hierop gereageerd.

Joey013 denk dat het grote grond oppervlak een probleem vormt om eerlijk te zijn

Ronald bedankt, dat is verrassend dichtbij! ik kon er weinig over vinden, zijn er openingstijden bekend? op de site van het Dodofestival staat dat ze vorig weekend al open waren?

• Ronald heeft hierop gereageerd.

Buurman_Jasper van 13.00 tm 23.00, maar alles staat op de site.
      Inderdaad afgelopen weekend al open.

Weet ook iemand waar de verkeersschool kindermolen nu staat? Heb vernomen dat ie is verplaatst naar een Pretpark? Was dit Wunderland Kalkar?

Schoot me net wat te binnen.
        Welke attractie of zaak had Niek Moonen eigenlijk voor hij de reactor had? Had hij een grootvermaak hiervoor, is ie vanaf kleinvermaak of randzaak gekomen, of helemaal nieuw op de kermis?

Weet er iemand wat er komend weekend in Boekel zal staan?

(en anders wat er gemiddeld ieder jaar zo’n beetje staat)

Rm-funfair-leon Bedankt voor de info 🙂

Nog een ander vraagje. Dit keer over de 2 breakdancers van Martin Meijer.
            Ik weet dat er 1 van naar Koldewijn is gegaan en nu de new york dancer is. Wat is er met de tweede gebeurt?

darryll ik moest echt even 3x na denken wat je bedoelde met vliegende bank 🙂 meestal noemen mensen het een wip haha

Johan013 Nee hij heeft er 2 gehad.

Martijn-maramsp Het is belangrijk te weten dat Martin Meijer in zijn naam ook een handelshuis runt. Zo heeft hij meerdere zaken welke het daglicht van de Nederlandse kermissen niet zullen gaan zien. Zo ook de Break Dance No 1 die je bedoelt. Deze oude HUSS molen uit Conney Island is verkocht naar Engeland en inmiddels volledig opgeknapt.

• Alex heeft hierop gereageerd.

Ezra

Nee, dat is de 3e. 😆

De No.1 (de 2e dus) uit Vidam Park was er eerder en deze is beland bij Ölands Djur & Nöjespark / Nöjesfältet Caravellen Tivoli in Zweden.

Daarna kwam No.3 (een No.1 dus) de ex-Astroland / Coney Island, ex-Costa Rica Break Dance die nu bij Houghton in de UK is en voor de zomer z’n standplaats in Ocean Beach Pleasure Park heeft.

• Ronald vindt dit leuk.
                • Ezra heeft hierop gereageerd.

Alex Oooohja die was ik even vergeten, thanks voor de correctie! 😁

Zouden we de Sound machine en Propellor dit rare seizoen nog ergens gaan zien? of zijn deze ergens in buitenland on tour?