- Bijgewerkt
Hmmmm…… ja.
Hmmmm…… ja.
Heeft er iemand wat meer informatie/foto’s van de Magic Spinning Coaster welke vroeger in Nederland reisde?
Heeft er iemand enig idee wat er op de kermis in Apeldoorn staat?
En Harderwijk misschien?
Jay-RideMaster
Hardewijk staat:
Booster F1
Mega Dance rupsbaan
brandweerspel
ghost villa
dumbo
Grijpkramen
Cakewalk
Happy wheel
gebakkraam
fontijnspel
bus gooien
draaimolen
eendjes vissen
grand canyon
popcorn
touwtje trekken
skeeball
latin dance express wipp
churros
snackkraam
crash cars autoscooter
snoepkraam
polyp
In apeldoorn
achtbaan
breakdance
draaimolen
booster, verder weet ik nog niet
zaterdag of zondag (of de week daarop) even kijken in beide plaatsen.
Heb zelf ook nog een vraagje.
De speed flip (toxic van moonen) kan die met de hoofdmolen en de kruizen slechts 1 kant op draaien?
Dacht altijd dat dit type attractie kon varieren met de richting van de molen zelf en de kruizen?
Martijn-maramsp Harderwijk is zondag gesloten als ik naar de info kijk op fangokermisfoto.nl
John67938
Harderwijk is beide zondagen geopend
Rainforest staat er ook.
Spotte hem op deze foto.
van wie is de hell raiders booster nu precies
larsdezwarte03 Elzinga
Ezra als je die van Hachmang-jansen bedoelt dan kan ik je melden dat die baan verschrot is.
Danny-Dander
Is die verschroot na Vidam park?
Lucvangool Elsinga
Martijn-maramsp Toxic kan alle kanten op en ook harder dan ik hem heb zien draaien. Weet niet of dat ook nog prettig is
patrick-kermisfan heb hem van de week met de molen en kruizen de zelfde kant op zien draaien op een aardig ziek tempo
Misschien een vraag die @PeterCenturion kan beantwoorden: Vannaf wanneer mag er opgebouwd worden in Hoorn? Ik zag namelijk dat Buwalda al opgereden was met de muisbaan.
Het terrein wordt met ingang van 3 augustus afgesloten voor verkeer. Of dat ook de dag is dat de opbouw daadwerkelijk begint, weet ik niet. Er is daarover niets verder gepubliceerd.
Als het gemeentelijk evenementenbeleid van toepassing is verklaard (en dat hoop ik niet, maar ik denk het wel), zal het terrein niet toegankelijk zijn tijdens de opbouw. Ze hebben hier namelijk een flink aantal jaren geleden het evenementenbeleid herzien en bepaald dat tijdens de opbouw van evenementen terreinen in principe niet toegankelijk zijn, tenzij het terrein ongeschikt is om af te sluiten voor het publiek. In de binnenstad is dat laatste natuurlijk altijd het geval, maar het terrein aan het Pelmolenpad is meerdere malen per jaar afgesloten voor de opbouw van tenten en dergelijke voor optredens of circussen. Het terrein komt in de hekken te staan, dus we lopen de kans dat het hek echt dicht gaat tijdens de opbouw…
weet iemand waar de Dance Mix binnenkort nog naar toe gaat? Ik weet dat het onzekere tijden zijn