6 dagen later

Heeft er iemand wat meer informatie/foto’s van de Magic Spinning Coaster welke vroeger in Nederland reisde?

Heeft er iemand enig idee wat er op de kermis in Apeldoorn staat?

En Harderwijk misschien?

Jay-RideMaster
      Hardewijk staat:
      Booster F1
      Mega Dance rupsbaan
      brandweerspel
      ghost villa
      dumbo
      Grijpkramen
      Cakewalk
      Happy wheel
      gebakkraam
      fontijnspel
      bus gooien
      draaimolen
      eendjes vissen
      grand canyon
      popcorn
      touwtje trekken
      skeeball
      latin dance express wipp
      churros
      snackkraam
      crash cars autoscooter
      snoepkraam
      polyp

In apeldoorn
      achtbaan
      breakdance
      draaimolen
      booster, verder weet ik nog niet

zaterdag of zondag (of de week daarop) even kijken in beide plaatsen.
      Heb zelf ook nog een vraagje.

De speed flip (toxic van moonen) kan die met de hoofdmolen en de kruizen slechts 1 kant op draaien?
      Dacht altijd dat dit type attractie kon varieren met de richting van de molen zelf en de kruizen?

patrick-kermisfan heb hem van de week met de molen en kruizen de zelfde kant op zien draaien op een aardig ziek tempo

Misschien een vraag die @PeterCenturion kan beantwoorden: Vannaf wanneer mag er opgebouwd worden in Hoorn? Ik zag namelijk dat Buwalda al opgereden was met de muisbaan.

Het terrein wordt met ingang van 3 augustus afgesloten voor verkeer. Of dat ook de dag is dat de opbouw daadwerkelijk begint, weet ik niet. Er is daarover niets verder gepubliceerd.
        Als het gemeentelijk evenementenbeleid van toepassing is verklaard (en dat hoop ik niet, maar ik denk het wel), zal het terrein niet toegankelijk zijn tijdens de opbouw. Ze hebben hier namelijk een flink aantal jaren geleden het evenementenbeleid herzien en bepaald dat tijdens de opbouw van evenementen terreinen in principe niet toegankelijk zijn, tenzij het terrein ongeschikt is om af te sluiten voor het publiek. In de binnenstad is dat laatste natuurlijk altijd het geval, maar het terrein aan het Pelmolenpad is meerdere malen per jaar afgesloten voor de opbouw van tenten en dergelijke voor optredens of circussen. Het terrein komt in de hekken te staan, dus we lopen de kans dat het hek echt dicht gaat tijdens de opbouw…

weet iemand waar de Dance Mix binnenkort nog naar toe gaat? Ik weet dat het onzekere tijden zijn 🙂

• Ronald heeft hierop gereageerd.