- Bijgewerkt
Heeft er iemand enig idee wat er komend weekend in Moergestel, Zevenaar en/of Kaatsheuvel komt te staan?
(en anders wat er normaal gesproken meestal staat?)
Heeft er iemand enig idee wat er komend weekend in Moergestel, Zevenaar en/of Kaatsheuvel komt te staan?
(en anders wat er normaal gesproken meestal staat?)
Lucvangool
Ja precies dat vraag ik me ook af, iemand hier meer info over?
Even voor de duidelijkheid: Met bovenstaand bericht wordt gedoeld op de vraag hoe een bouwboek van een attractie eruit ziet.
Wie kan mij helpen aan de Penning van de Polyp van Boesveld
(zie foto)
Volgens mij is deze nog steeds in het bezit van Albers en staat hij ergens in een loods opgeslagen. Maar, pin mij er niet op vast!
RoodwitterJeroen volgens mij zijn ze er nog mee op reis in Litouwen
Jay-RideMaster In Zevenaar staat de Disco jumper, Extreme Ride wipp en Bumper cars Autoscooter. Dit zag ik op opbouw beelden dus er zal nog wel wat bijkomen.
En in Moergestel weet ik dat sowiezo de Shaker wipp er staat.
Jay-RideMaster Heeft er iemand enig idee wat er komend weekend in Moergestel, Zevenaar en/of Kaatsheuvel komt te staan?
Moergestel:
Autoscooter, Breakdance, Shaker Wip, Draaimolen, Trampoline (megasuper), Super Mario Jump, Escape doolhof, Fotoschietsalon, Lucky Cranes, Lucky Duck, Pusher, Voetbalspel, Gebakkraam, Suikernougatkraam, Vispaleis
Bron: gemeente Oisterwijk
MutselMirella Zag dit toevallig net ook voorbij komen.
https://oisterwijk.nl/oisterwijk-moergestel-en-heukelom/activiteiten-en-evenementen/kermis.html
Ik dacht dat de laatste jaren de Future Dance er stond, maar weet het niet zeker.
Zal hij er dit jaar ook weer zijn?
Dan vind ik deze kermis best wel interessant om te bezoeken.
Jay-RideMaster Ik dacht dat de laatste jaren de Future Dance er stond, maar weet het niet zeker.
Zal hij er dit jaar ook weer zijn?
De breakdance van Hoefnagels komt dit jaar.
MutselMirella Dan denk ik dat ik richting Zevenaar ga.
is het Sky wheel reuzenrad tegenwoordig van Van Reken?
Hmmmm…… ja.
Heeft er iemand wat meer informatie/foto’s van de Magic Spinning Coaster welke vroeger in Nederland reisde?
Heeft er iemand enig idee wat er op de kermis in Apeldoorn staat?
En Harderwijk misschien?
Jay-RideMaster
Hardewijk staat:
Booster F1
Mega Dance rupsbaan
brandweerspel
ghost villa
dumbo
Grijpkramen
Cakewalk
Happy wheel
gebakkraam
fontijnspel
bus gooien
draaimolen
eendjes vissen
grand canyon
popcorn
touwtje trekken
skeeball
latin dance express wipp
churros
snackkraam
crash cars autoscooter
snoepkraam
polyp
In apeldoorn
achtbaan
breakdance
draaimolen
booster, verder weet ik nog niet
zaterdag of zondag (of de week daarop) even kijken in beide plaatsen.
Heb zelf ook nog een vraagje.
De speed flip (toxic van moonen) kan die met de hoofdmolen en de kruizen slechts 1 kant op draaien?
Dacht altijd dat dit type attractie kon varieren met de richting van de molen zelf en de kruizen?
Martijn-maramsp Harderwijk is zondag gesloten als ik naar de info kijk op fangokermisfoto.nl