Hamtaro-Youri Het is altijd een transportabel model geweest toch? Heeft die nog een verleden voor dat pretpark in Japan? Of is die daar als nieuw gekomen ooit?
StarlightRangerTonnie Ik ga morgen naar Kleve en Rees in Duitsland . Is er een kermis toevallig dan in de buurt . Wie weet wat ?
Niels StarlightRangerTonnie Ik ga morgen naar Kleve en Rees in Duitsland . Is er een kermis toevallig dan in de buurt . Wie weet wat ? Ligt eraan of je Nordhorn, Münster en Bergheim ‘in de buurt’ vindt 😉
Robert-DiSCOVERY-spinner Is er zondag iets in het Friese Sneek te doen op kermisgebied? Jazeker: in het spoorwegmuseum in het voormalige NS station is er een miniatuurkermis: [url=https://sneekernieuwsblad.nl/artikel/1056625/unieke-miniatuurkermis-feestelijk-geopend.html][u]Unieke miniatuurkermis feestelijk geopend[/u][/url]
Jeffrey_haaima Beste allemaal een vraag van mijn zijde heeft iemand hier toevallig nog een paar mooie avondfoto’s van de Shaker (wip). Alvast super bedankt! mvg Jeffrey haaima
Richard-Grunn Buurman_Jasper De aankomende Kermis in Leeuwarden schijnt door Duursma georganiseerd te worden. De Europe Flyer en de Disco Jumper staan er verpacht.
Patrick1981 Naar mijn info komt er geen kermis in Leeuwarden die was verschoven naar Juni, kan zijn dat ik me vergis
Niels Richard-Grunn De aankomende Kermis in Leeuwarden schijnt door Duursma georganiseerd te worden. De Europe Flyer en de Disco Jumper staan er verpacht. Goh, verrassende attracties 😜
Vincent Richard-Grunn Benieuwd of de Disco Jumper komt. In Breda was hij verpacht en ook opgebouwd maar helaas moeten vertrekken een dag voor de kermis open ging
Niels Vincent Vincent Benieuwd of de Disco Jumper komt. In Breda was hij verpacht en ook opgebouwd maar helaas moeten vertrekken een dag voor de kermis open ging Wat was daar de reden van?
Richard-Grunn Vincent Best apart. Het hele seizoen in orde, en op deze Kermis niet. Maar ja, ik weet er ook niet het zijne van.
adela Richard-Grunn hallo, als ik niet op goede plaats vraag, dan sory. maar. rijdt deze attractie nog ergens?
GhostRiderPeter Kevin Al heel lang niet meer van Sipkema, laatst bekende verblijfplaats is Central Park Tula (Rusland)