Michaelkermisliefhebber En hoe zit het met de kermis in Apeldoorn die nu draait? Word die per direct stop gezet of kan ik die dit weekend nog bezoeken?
Ezra De toren is nog steeds van Van der Beek-Dauphin, deze tourt op dit moment door Europa, waar deze in steden langdurig staat opgebouwd.
Youri Ezra Helaas niet, toren is afgebrand. Kan het nieuwsartikel zo niet vinden, maar helaas is deze er niet meer.
sander1972 Het is goed dat ze dingen waar veel mensen samen komen beperken. Maar een evenement buiten? Sterkte aan de ondernemers die de hypotheek ervan moeten betalen. Want die gaat gewoon door
Ezra Youri Oh, Hier heb ik niets van meegekregen! Ben benieuwd naar meer informatie, vind het zonde! Het was een mooie toren! Waar is deze toren afgebrand? In opslag of in het buitenland?
Youri Peter O sorry, ik dacht te lezen dat de toren ook op de vrachtwagen zou hebben gestaan. Maar jij bent beter geïnformeerd dan mij, dus mijn fout. 😅
Richard-Grunn wesleykermisss De lijst van de Meikermis in Groningen wordt meestal begin April pas bekend gemaakt. Misschien zijn er Forumleden die nu al wat weten. Zo niet, dan nog even geduld.
Richard-Grunn Zat deze week WNL te kijken over de niet doorgaande Kermissen. Daar zij Dhr Boesveld dat hij een nieuwe attractie heeft gekocht. Weet iemand om wat voor attractie dit gaat??