GhostRiderPeter Ezra ja, maar das niet komende weken maar komende maanden… 😉 De Apres Ski stond tot afgelopen weekend op de Freiburger messe. Waar die nu heen is is niet vermeld op hun fb pagina.
Jay-RideMaster Ik geloof dat dit de Around the World van Dauphin is, maar ik twijfel. Kan iemand dit bevestigen. Hij staat in ieder geval opgebouwd op Freshtival, dus hij zal dan weer goedgekeurd zijn en dit weekend zijn rondjes draaien op dit festival.
Joordi Jay-RideMaster Dit is de ATW van Dauphin, dit kan je zien aan de kleurstelling van de mast. De ATW van Dauphin is wit waar de ATW XL van de Voer grijs is.
Kevin De Cake-Walk van Roels (ex Reemer/Vale) zou deze in Nederland blijven touren of ook richting België vertrekken?
LimBrabo-Wim Kevin ik heb hem hier al in diverse reportages van NL kennissen voorbij zien komen, hij zal over 3 weken hier in mijn woonplaats staan en een week later denk ik ook in Best, waar hij vaste klant was onder Jan Reemer.
Kevin LimBrabo-Wim Raamsdonksveer bedoel je dan. Daar is hij al jaren vaste gast. Al heeft de gemeente daar 5 jarige contracten en een paar wissel plekken. Dit jaar is het weer voor vele tijd om de contracten te tekenen.
larsdezwarte03 de cake walk die roels al had reist in belgie en die oude van reemer vale blijft in nederland reizen
LimBrabo-Wim Kevin zolang ik al in t Veer woon (27 jaar) heb ik er nog nooit een andere cake walk gezien dan die van Jan Reemer (nu Roels) ze hebben hier veel jaarlijks terugkerende exploitanten en idd een wisselplek.
Hamtaro-Youri Op het Free your mind festival in arnhem stond afgelopen weekend het kleine reuzenrad wat vroeger van Van der marel was. Van wie is deze tegenwoordig ??
Freek040 Wanneer is dit jaar de kermis in Sint Oedenrode? Voorheen was dit altijd in augustus, maar ik zie bij diverse artiesten “feesttent kermis Sint Oedenrode” op de planning staan voor komend weekend?
Kevin De traditionele draaimolen (de vanuit niets wordende opgebouwd) Gaan we die langzaam maar zeker zijn verdwijnen?
Wimbr1970 Kan het zijn dat ik de Magic Mouse weinig voorbij zie komen in de verpachtingen/reportages?
LimBrabo-Wim Is er als een attractie lijst voor Park Hilaria Eindhoven bekend, website staat nog geen lijst, iemand info?
Micha Erwin sinds wanneer is er nu kermis in Beverwijk? Normaal alleen met Koningsdag en half augustus