Michel-026 Kan me nog herinneren dat de Commander van Hanstein in Uden heeft gestaan. Mooie Shake met thematisering š
Eric DannyR Schausteller-Tonnie en dan zeg jij dat niet eerder. Foei zegš¤£š¤£ Iedereen mag hier wel eens interessant doen! š (dat wist ik allang, ik weet iets maar ik zeg het niet, allemaal dingen die op een forum kunnen gebeuren. En ach, gun ze een lolletje š )
Eric Joshua1986 Jillvanni joepie Bij deze het verzoek om volledig te reageren! Voor 1 keer zal ik de informatie aanvullen; Joepie, de Poepie! š¤£
Alex Ryank2304 De lijst is toch al bekend, wat heeft de exacte datum dan voor toevoeging. Of is de Kick Off volgende week, dat is ook altijd een mega spektakel. Wat echt interessant is of de Miami XXL gaat komenā¦ā¦ of niet.?
PowerTowerRalf Alex De lijst is toch al bekend, wat heeft de exacte datum dan voor toevoeging. Nah ja..de lijst zoals die hier gepubliceerd is..is niet compleet. Er mist sowiso nog 1 atractie die op de lijst staat die op de 30e wordt bekend gemaaktā¦.
Eric PowerTowerRalf Nah ja..de lijst zoals die hier gepubliceerd is..is niet compleet. Er mist sowiso nog 1 atractie die op de lijst staat die op de 31e wordt bekend gemaaktā¦. En dat is??????? Niet interessant gaan doen van āik weet het maar ik ga het niet zeggenā Dat is kinderachtig, flauw en eigenlijk best wel sneu!!
Dennis PowerTowerRalf kan je niet meteen bekend maken welke zaak ?? Of laat je ons tot donderdag in spanning tot de spectaculaire mega kick-off
Ryank2304 PowerTowerRalf Je kan het net zo goed niet gaan zeggen als je de attractie niet bekend wil makenā¦ Iedereen in dit topic is nu geĆÆnteresseerd in welke attractie dit gaat worden, terwijl jij het weet en het niet bekend wil maken.
PowerTowerRalf Eric dat mag je best sneu vindenā¦geen enkel probleem. Dat vind ik van jouw ook wel eensā¦
Eric PowerTowerRalf Eric dat mag je best sneu vindenā¦geen enkel probleem. Dat vind ik van jouw ook wel eensā¦ Dat mag want ik ben soms best sneu hier. het verschil is dat ik hier soms sneu doe hier omdat sommigen hier er om vragen. En dan nog loop ik die eerste 2 op je achter.
Eric Dennis PowerTowerRalf kan je niet meteen bekend maken welke zaak ?? Of laat je ons tot donderdag in spanning tot de spectaculaire mega kick-off Dat kan hij wel maar doet het niet. (Ik heb een hekel aan het āik weet het maar zeg het nietā gedoe hier!)
PeterCenturion Eric En je bent wat dat betrefd niet te enige die die mening heeft. Als je iets weet wat je niet mag publiceren heb je naar mijn mening niets om op het forum te schrijven. Als je dat toch doet met āik weet lekker iets wat ik niet mag opschrijven maar wat wel interessant kan zijn. Lekker puhā. Kinderachtig gedoe, noem ik dat.