VerstappenF1 Freek040 ik kan me niet herrineren dat de sound factory in weert heeft gestaan dat is/was toch die polyp net overslag gondels? Wel The Real shake r4 en de shake en roll toen van een nederlander weet alleen de naam niet hebben in weert gestaan . en de Soundmachine van lupp is een shake r5
Freek040 VerstappenF1 The Real shake r4 Ah ja die haalde ik door elkaar. Die bedoelde ik! Al met al tof om weer eens een R4 in Nederland te zien. Die machines zijn zeldzaam en geven stiekem toch een iets andere rit weg dan een R5.
Kevin-KJP Freek040 maar de SoundMachine van Lupp is een Mondial R5 😉 We zien uiteindelijk na Pinksteren wel wat de lijst definitief is, al is het natuurlijk ook pas definitief als het staat opgebouwd allemaal 😉 Toch in juli zelf ook maar kijkje nemen in Uden
Svenjj Van alle Nederlandse spookhuizen die in Duitsland reizen haalt Uden een Duitse naar Nederland. Opvallend. Mooie lijst. Veel toppers die ook in Tilburg niet hadden misstaan.
StarlightRangerTonnie Svenjj veel Nederlandse spookhuizen reizen in Duitsland , dan mag er ook wel is 1 Duitse hiee komen toch .
John67938 StarlightRangerTonnie kijk hier maar eens naar, bouwjaar 1964 https://ride-index.de/2005/01/13/spukschloss-hansla/
GhostRiderPeter John67938 En kijk dit eens 😉 Die kirmes anfaenger Leuke reportage over de aanschaf, restyle en opstartproblemen voor de nieuwe eigenaren ✔️
Michel-026 Kan me nog herinneren dat de Commander van Hanstein in Uden heeft gestaan. Mooie Shake met thematisering 😁
Eric DannyR Schausteller-Tonnie en dan zeg jij dat niet eerder. Foei zeg🤣🤣 Iedereen mag hier wel eens interessant doen! 😉 (dat wist ik allang, ik weet iets maar ik zeg het niet, allemaal dingen die op een forum kunnen gebeuren. En ach, gun ze een lolletje 😉 )