Wie lid is van wat kermistijdschriften en/of andere bronnen van informatie heeft kan lezen of te horen hebben gekregen dat KMG een 2e Lunarix heeft verkocht. In dit geval als 1e staat als bron voor het vermelden van hier wordt het in de laatste nummer 9 van de Kirmes & Park Revue vermeld.

De 1e gaat nog steeds volgens planning naar Australië en de 2e zal voor Nederland zijn, voor wie is nog niet vermeld.

15 dagen later

Joordi En daar geef ik ze geen ongelijk in, er komen er komend seizoen 3 grote bij, dan is gluren bij de buren nog zo gek nog niet 😉 Maar in tegenstelling tot Police Department zien we Heroes City wél geregeld in NL 😉

Hamtaro-Youri Toch komen er nog 2 grote bij, het is niet aan mij om de namen wereldkundig te maken, niet om interessant te doen, maar wat ik hoor in een kassa hoeft niet door mij te grabbel gegooid te worden. Zal vanzelf bekend worden dus geduld 😉 Was enkel om aan te geven dat ik snap dat de huidige funhous eigenaren verder kijken en investeren in een uitbreiding waarmee ze zeker (voor zover ze dat al niet waren) Duitsland waardig zijn 😉

Wat betreft Heroes City top, dat gaan we zeker zien en doen in Nederland 👍

5 dagen later

Eyecatcher “The Greatest Wheel “The Greatest View” een Mondial 55 mtr rad voor Kipp & Sohn.

De naam belooft heel al heel wat!