Boy Boers reist vanaf seizoen 2025 met de Nightfly. Deze KMG wip is overgenomen van Lucas Glesmann uit Duitsland.
De Cocoon en Aqua Blasta blijven ook gewoon reizen onder Boy.

Nico Ik zag eerder deze avond wat bewegende beelden voorbij komen op zijn account (FB als ik mij niet vergis). Zag er uit als een mooie, feestelijke wip.

Bart

Niet verwacht dat lucas de nightfly na een half seizoen weer zou verkopen.
    Moet wel zeggen een wip die er super strak uitziet en vol met movingheads.

• Koen heeft hierop gereageerd.

Markski84 Ik vraag me dan toch altijd af, waarom dan nu alweer verkopen als je er net zoveel moeite in hebt gestoken? Is het dan toch puur het geld?

Of men is erachter gekomen dat deze zaak niet echt storm liep.
      Ik vergelijk het een beetje met het Skate Board van Kroon en de Swing It van Otten destijds. Liep vanaf het begin af aan al niet.
      Anderzijds is deze zaak natuurlijk snel op- en af te bouwen met 2 man personeel en het is een vrij nieuwe zaak dus onder aan de streep is er voor hetzelfde geld wel verdiend met deze zaak maarja, heb hem 3 seizoenen gezien en heb hem niet 1x vol zien draaien.
      Hij werd overigens wel leuk gepresenteerd.

Ralph2003 inderdaad… wat je zegt Ralph.
        Heb de Hurricane ook nog nooit lekker vol zien draaien en een wachtrijtje erbij.
        Sloeg volgens mij gewoon niet aan bij het publiek….
        Ben overigens dan wel benieuwd hoe deze zaak het zal gaan doen in Duitsland.
        Zal waarschijnlijk eerst nog een restyletje krijgen en een nieuwe naam ( Crazy Machine )

Marcootje heeft de laatste jaren ook vaak in Duitsland gedraaid.

Marcootje en laten we eerlijk blijven, door Jillvani werd er nog wel een geprobeerd wat leuks van te maken, maar de exploitatie verder was gewoon in en in triest en werd weinig tot geen moeite gedaan.

In duitsland weten ze wel raad met shows en entertainment er rondom heen. Wellicht is dat hetgeen wat deze zaak nodig had/heeft.

Het is al niet echt een zaak zoals een breakdance die een aantrekkingskracht heeft, en als je dan ook 0.0 moeite doet, dan word het lastig.

Vele zullen we nu wel weer de negatieve gozer vinden die denk het weer beter te weten, en dat is prima.
          Maar met wat meer moeite, had je meer kans van slagen gehad denk ik.

Joshua1986 Vele zullen we nu wel weer de negatieve gozer vinden die denk het weer beter te weten, en dat is prima.
            Maar met wat meer moeite, had je meer kans van slagen gehad denk ik.

Nou, bij deze dan, volledig eens 😁 Jillvanni deed het leuk laatste seizoen, daarvoor zag ik een lege zaak en een lege batterij van de telefoon daar 😉

Nou jongens ten eerste dankjewel voor de complimenten.

Verder kan ik eerlijk zeggen dat mij is opgevallen dat er voornamelijk werdt overschat met het spul, als je kermissen als Ede of Tilburg het laar bekijkt was de hurricane wel vaak vol ( Ede heb ik alle dagen gedraait en daar was elke dag goed vol ) maar als je ook kermissen als Uden en Rotterdam gaat pakken waar je tig groot smaak al staan hebt valt de hurricane niet op en kiezen mensen natuurlijk voor andere zaken.

Duitsland is een ander verhaal, ik heb zelf Frankfurt gedraaid, dat was gekkenhuis elke rit vol van ongeveer 2 tot 9. En van andere plekken heb ik begrepen van mijn collega dat het ook wel goed was, ze hebben namelijk alleen gelnhausen en Braunschweig gehad.

Verder zit ik ook niet stil en ben ik intussen werkzaam bij Schneider van de Hangover, waar de hurricane wel niet goed voor geweest is 😇.

Ik wens verder jullie nog fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar toe.

[onbekend] Verder zit ik ook niet stil en ben ik intussen werkzaam bij Schneider van de Hangover,

Zolang je Christina maar niet van der praatstoel schuift he!

GhostRiderPeter hahahaha geen zorgen in Engeland doe ik het nu samen met Ewald en in Duitsland zullen we met 4 personen zijn oftewel genoeg pauze en afwisselen

10 dagen later

Ik weet niet precies hoe je het naar hier linkt en of dat mag maar op de Facebook pagina van Funled staat een filmpje van een nieuwe brandweer funhouse. Waarschijnlijk het nieuwe funhouse van de Voer.

Niek en Rebecca moonen voor 2025:splashduck

• Jermy vindt dit leuk.
                • adela heeft hierop gereageerd.

Nieuw voor belgie;
                  Kmg fun factory 2.0. Van Heine naar Simon.