GhostRiderPeter LarsJ55 Wel zo netjes om er even de bron bij te vermelden @LarsJ55 ✅ Bij deze dan ook toegevoegd.
Svenjj Is dit nu gewoon het onderstel/ poten van de Freak Out en de Inversion 12 eigenlijk? Of is deze wel een stukje hoger? Grondmaat lijkt hetzelfde dus dan zal het wel..
Joshua1986 Svenjj Lunarix is 24mtr hoogte, Freakout 20mtr hoogte, Inversion 24mtr hoogte. Onderbouw/“masten” zullen dan eerder gelijk zijn aan een inversion. Misschien her en der wat afwijkingen ivm een 2e arm met gondel er aan, ipv een contragewicht.
Joshua1986 Joshua1986 bij deze bevestigd. De Destroyer van Cameron gaat in première in Drunen. Ik ga morgenavond kijkje nemen en wellicht volgen dan de 1e foto’s Opening/1e draaidag; Vrijdag 6 juni.
GhostRiderPeter Joshua1986 De Destroyer van Cameron gaat in première in Drunen. Das pech, primeur voor Best weg 😉 Stiekem al wat gezien ervan, ben benieuwd dus wie weet zak ik a.s. weekend ff af naar Drunen ✅
Niels GhostRiderPeter Das pech, primeur voor Best weg 😉 Dat was sowieso al het geval, want er zijn naast Drunen meer kermissen waar de Destroyer verschijnt, nog voor Best. 😉
Joshua1986 Buurman_Jasper vooralsnog staat die nog in de steigers bij kmg… gok dat best een aardige deadline aan het worden is voor de lunarix. Daarbij, is het verdacht stil vanuit de fabriek
Distroyer-ashwin GhostRiderPeter deze is voor Australië. Nog niet die voor Otten. Al zal die ook in de assemblage staan.
GhostRiderPeter Distroyer-ashwin deze is voor Australië. Nog niet die voor Otten. Zeg ik dat dan ergens 😉