VerstappenF1 Vorige jaar zij Boesveld ook dat hij niet kwam met de Reactor en toch stond hij opeens op het vrijthof dus mischien komt er dit jaar ook wel nog iets moois je weet het niet
Kevin-KJP Speculeren heeft geen zin,, we gaan het vanzelf wel zien wat er uiteindelijk komt te staan in Maastricht op het Vrijthof , ongeacht wat er staat, pak ik hem toch ieder jaar wel mee
Richard-Grunn VerstappenF1 Reactor staat in deze periode ook verpacht voor: Amsterdam Zuid Oost 8 t/m 12 Mei Heenvliet 17t/m 20 Mei Bron: Kermisgids Ondanks dat de eigenaar zegt tegen jou dat die naar Maastricht gaat, ben ik toch wel benieuwd wat die daadwerlelijk gaat doen.
VerstappenF1 Richard-Grunn ja ik had gevraagd aan Boesveld of hij in maastricht staat en hij zij “klopt tot in Maastricht!” Heb niet verder gevraagd hoe het met Heenvliet en Amsterdam zit. Dus ja ben ook benieuwd
Svenjj Komisch. Vorig jaar zei hij dat hij niet kwam en stond ie er, dit jaar zegt ie dat ie komt en heeft ie 2 andere kermissen. Het valt me op dat er van nog geen enkele grotere ‘mei’ kermis in het Zuiden iets bekend is. Ze zullen het wel zwaar hebben. De site van Geleen is bijgewerkt qua datum maar met de attractielijst van vorig jaar, op de site van de We are Roermond staat dat men zich kan verheugen op de Dumbo molen en de rups. Van de kermis in Heerlen weten we nog niks.
kev077 Svenjj van Blerick is bekend maar dat is de moeite niet dit jaar. Erg mager aanbod dit jaar helaas
Svenjj Deca-Dj-Arnaud Scherp! Ik begreep vanochtend dat de evenementencoordinator die Sittard-Geleen als evenementenstad op de kaart heeft gezet, Sjef Schurgers, ernstig, al dan niet ongeneeslijk, ziek is. Dat zou een reden kunnen zijn van het latere bekendmaken.
Keithrides Svenjj Dat is dan idd jammer, had al wel wat vernomen van de lijst van geleen voor dit jaar.
LimBrabo-Wim Svenjj https://www.l1nieuws.nl/nieuws/2308819/mister-oktoberfeest-vecht-op-de-achtergrond-voor-zijn-leven
Keithrides Grootvermaak voor maastricht is bekend: Kreeg dit doorgestuurd van iemand dus weet niet of deze lijst correct is
VerstappenF1 Keithrides uiteindelijk toch een nette lijst ondanks alles samen valt dit jaar. Hoop wel dat de air force al klaar is om de kermissen op te gaan. Dus als alles voogens dit lijstje gaat heeft maastricht toch een mooie primiere attractie! maar eigenlijk is het een kopie van vorig jaar alleen is de air force er in plaats van de space jam en in plaats van de adventure bay de apres ski party ohja en de time machine coaster in plaats van de spinning coaster jammer dat we weer geen spookhuis, reuzenrad of polyp hebben helaas…
DjnickMaastricht VerstappenF1 Blijft gewoon jammer dat een internationale stad als Maastricht, met zo’n goede ligging de kermis zo laat verslonzen.. tuurlijk er staat voor ieder wat wils, maar het is weer hetzelfde alhoewel vergeleken met 5-6 jaar geleden er wel 2-3 grootvermaakzaken zijn afgevallen, wordt steeds minder helaas, terwijl er zoveel potentie is
VerstappenF1 DjnickMaastricht ja dat klopt de laatste goeie editie was in 2005 met oa Bon voyage reuzenrad, Space roller, high energy en erna was het afgelopen toen heeft de gemente regter laten organiseren en is het nooit meer het zelfde geweest. Heel jammer