En onder Brantenaar vind ik hem er alleen maar beter op geworden. Toen die nog van v/d Laan was, was die eigenlijk vrij matig. En nog steeds is het “slechts” een KMG speed, maar toch wel één van de leukere in zijn soort.
Cars 4 stars van Eckelboom stond er als scooter. Gemiste kans in mijn ogen, want ik vind deze scooter eigenlijk niet om aan te gluren. Er zijn echt wel fraaiere exemplaren te vinden. Maar ja. Gelukkig staat er een scooter. Want tegenwoordig zijn er ook genoeg kermissen die geen scooter hebben staan, om de welbekende redenen…
VR Experience van v/d Weerdt stond er als VR beleving.
Met daarnaast de Ghost Villa van Sipkema, met een aanpassing buiten!
Deze - echt prachtige - pop stond namelijk voor de rechter toren! En wat een plaatje is dit zeg! Hij beweegt ook nog eens vrij soepel, en volgens mij verteld die ook af en toe een verhaaltje! Echt een schitterende toevoeging die dit spookhuis aan de buitenkant alleen nog maar mooier maakt!
Vorige week tijdens het donker in Enschede, nu hier bij daglicht in Rotterdam. The Beast van Sergio Reijnders!
Ook hier werd er weer een fantastische show gegeven! Wow! Wat een attractie is dit ook zeg!
Bovenstaande foto is weer een poging om een deel van de show in beeld te brengen. Maar dat lukt gewoonweg niet zonder dat je het zelf ervaart denk ik zo.
Magic City van Sipkema stond er als glazen doolhof. Mijn mening is hierover bekend. Maar ik zag toch enkele bezoekers die alsnog instapten. Dus toch goed om te zien.
En dat was de kermis in Rotterdam!
Echt een prachteditie dit keer! Heel veel grootvermaak, en een - voor Rotterdam - gemoedelijke sfeer!
Nogmaals, het was niet de bedoeling hier naartoe af te reizen, maar ik ben blij dat ik het toch heb gedaan.
Nu door naar Den Haag voor de koningskermis van dit jaar!