Eddy Michel77 Ben een paar dagen in Sevilla en zag dat ze al met de opbouw waren begonnen: Daar zijn ze dan mooi op tijd mee, als deze kermis pas over een kleine 2 weken begint.
GhostRiderPeter Eddy Dat is daar net als in Duitsland helemaal niet vreemd 😉 Michel77 Ben een paar dagen in Sevilla en zag dat ze al met de opbouw waren begonnen: Thanks voor de eerste foto’s, alvast wat voorpret, tijdens de kermis zijn we daar 🙂 Vullen dit topic dus ongetwijfeld aan met draaifoto’s 😉
Eddy GhostRiderPeter Dat is daar net als in Duitsland helemaal niet vreemd Dat wist ik dus niet. Net als velen hier, staat ook deze kermis op mijn bucketlist, samen met de rest van Andalusië natuurlijk. Mogelijk dat ik dan een jaartje uitzoek waarbij deze kermis (ongeveer) gelijk valt met die van Jerez.
PeterCenturion Deze staat al jaren op mijn kermis “bucketlist”. Maar ook dit jaar komt het er niet van. En wat een berg staal, dat reuzenrad.
GhostRiderPeter Eddy Staat bij mij ook al járen op de to visit list, dit jaar valt alles op zijn plek en gaat het eindelijk gebeuren 🙂
DirkJeroen GhostRiderPeter dit is echt een top kermis! Hier ga je, je zeker vermaken. Ik ben er 2x geweest en wil zeker nog een keer te gaan.
GhostRiderPeter Gisteren samen met Paul afgezakt naar het zuiden, Sevilla Feria de Abril😉 Van een nat en koud Eindhoven af naar een zon overgoten Sevilla 👌🏻 Dag 1 in de stad zelf doorgebracht, vandaag de dag volgemaakt met de Feria de Abril‼️ Een kleine impressie volgt ✔️
StarlightRangerTonnie GhostRiderPeter Alles wat er staat ziet er goed gepresenteerd uit . En wat een prachtzaken , ik denk als je zaak er niet mooi uit ziet je geen plek krijg daar .
Svenjj StarlightRangerTonnie Ben je nou sarcastisch of heb jij andere foto’s op je scherm? Ik zat me er letterlijk over te verwonderen hoe kaal en oud sommige dingen eruit zien. Topscan zonder achterwand, spelkramen met doorhangende luifels, nauwelijks felle kleuren (allemaal doffe paintings, zal door de zon komen, maar toch).. En dan nog iets trouwens, wie verzint het om 2 wildwaterbanen naast elkaar te zetten? 😀
GhostRiderPeter Svenjj En dan nog iets trouwens, wie verzint het om 2 wildwaterbanen naast elkaar te zetten? Nou én 😆 Dat is heel normaal daar, 4 jumpers/hopsers op rij, 2 funhousen strak naast elkaar, drie scooters in een rijtje naast en tegenover elkaar, 2 spookhuizen naast elkaar een kleintje en een mega waarbij de kleine €7 vraagt en de mega €6,5 😅 Er staat daar veel, maar ook heel veel drie en meer dubbel. Toch heeft Tonnie redelijk gelijk hoor, staat er allemaal best netjes bij, vooral s’avonds is het een feest van licht, want je moet goed zoeken wil je defecte verlichting vinden. Svenjj (allemaal doffe paintings, zal door de zon komen, maar toch).. Mijn foto’s doen de kleuren geen eer aan hoor, prehistory iphone camera op laatste beentjes 😉 In het echt zijn ze echt mooier, er volgen later foto’s van Paul met een échte camera gemaakt 😆
Paul Sevilla Feria de Abril 2024. Heb ik samen met GhostRiderPeter bezocht. Dit evenement speelt zich af op een terrein van 450.000 M² in de wijk Remedios, met ruim 1000 gekleurde casetas, de typische Feria tentjes. Bijna alle casetas zijn in bezit van Sevillaanse families, verenigingen of bedrijven. Je heb een uitnodiging nodig om zo`n caseta binnen te mogen. Slechts enkele zijn voor buiten staanders te bezoeken wel vooraf reserveren. In deze tentjes wordt gegeten en gedanst. Ook zijn er sielijke optochten van Paarden en koetsen. In 1 week tijd komen hier 5 miljoen bezoekers op af. Dit terrein bestaat uit iets meer dan de helt aan Casetas en andere deel bestaat uit kermis. Hieronder enkele foto`s van de koetsen, indrukwekkende poort en tentjes. Deel 2 volgt binnenkort.
Paul Sevilla Feria de Abril 2024. Deel 2. Kindervermaak. Er staan ongeveer 52 kindervermaak zaken op deze kermis. Bij zowel groot als klein vermaak zal je op deze kermis veel dubbele zaken vinden. Ritprijzen 3 a 4 euro voor kindervermaak en 4 tot 15 euro voor grootvermaak. Hier kom je attracties tegen wat in Nederland nooit zal aantreffen. Dit zijn meestal zelf gebouwde of door een onbekende fabrikant gemaakt. De toiletten zijn gratis en staan 4 gebouwen op terrein. Hieronder kleine selectie aan kindervermaak. Na een eind lopen langs de casetas is de kermis in zicht. Linker kant bestaat voor meer en deel uit kinderzaken. Draai en zweefmolen in een. De mini jumper. Echte paarden mag niet meer. Binnenkort deel 3 grootvermaak :-)
StarlightRangerTonnie Paul nooit gezien en wat een prachtige monorail achtbaan . En dan de draaimolen en kindermolen in 1 .
GhostRiderPeter StarlightRangerTonnie nooit gezien en wat een prachtige monorail achtbaan . Wij ook niet, weken er speciaal van de route voor af, leuk ja, apart ja, mooi mwa 😉 Op de foto ljjkt het nog wat, maar het is overduidelijk een eigenbouw die nog niet af is of… Hij gaat overigens tergend traag “omhoog” en komt iets sneller omlaag, de hele constructie schud, beweegt en kraakt dan 😆 De kids (en papa/mama) hadden er in ieder geval lol in.