Svenjj Eric onzin. Ikzelf, en nog een aantal anderen, waren sceptisch tijdens je ‘bekendmaking’ van de nieuwe verlichting. Uiteindelijk mijn complimenten gemaakt in het betreffende topic na je video. Niks ‘stil’.. Als je op een forum al niet meer mag discussiëren of kritisch mag zijn over een mogelijke uitkomst dan kan de tent beter gesloten worden..
Alles met een redelijke onderbouwing dan natuurlijk.
Je voelt je aangesproken terwijl ik het heb over de standaard ‘overal commentaar op hebbers’ waar jij dus niet onder valt want er is natuurlijk een dik verschil tussen sceptisch zijn en ongezien iets keihard afkraken waar er hier een paar verdomd goed in zijn.
Juist jouw compliment was na je sceptisme een van de mooiste! 👍
En altijd gelijk het argument dat je “ op een forum al niet meer mag discussiëren of kritisch mag zijn over een mogelijke uitkomst dan kan de tent beter gesloten worden.” , dát is pas onzin want waar is een forum anders voor.
Nu even @Svenjj buiten beschouwing laten en in het algemeen reageren;
Het echte probleem wat dat betreft is de werkelijk volledig doorgedraaide woke shit, het is te gek voor woorden dat elke letter met zorgvuldigheid neer gezet moet worden omdat de mensen helemaal nergens meer tegen kunnen. gelijk huilen en klagen en vooral beledigd zijn omdat het nu eenmaal mode is.
Als Eric en als Mod zeg ik; “een beetje eelt op de ziel zal veel mensen goed doen en een schop onder de kont misschien nog wel veel meer!”
Want er is me toch 2 of wel 3 generaties aan super zachte watjes groot gebracht, niet te doen!!
Ik kreeg wel eens een tik of een schop onder de kont en dan hing ik niet huilend aan de kindertelefoon om mijn ouders of de leraar aan te klagen!
Ik heb er niks lichamelijk aan over gehouden maar kan nu wel een een stootje.
Maar dan zal ik wel een ouderwetse man zijn! 😉