Ruben-kermisfun Nieuw voor Geel, Crazy Polyp.π Lekker, dansen en sjansen en in de polyp. Nog niet posten aub, er komt nog een deel.
Ruben-kermisfun Het hoogtepunt van de kermis, booster High Energy. Langst de kerk van Geel, Zwiert de booster zijn rondjes. Nog niet posten aub, er komt nog een deel!
Ruben-kermisfun Tuut Tuut! Letβs Shake It Baby!π€ͺ Oooh, wat gaat ie hard.π Nog niet posten aub, er komt nog een deel!
Ruben-kermisfun Tik Tak, Tik Tak.. Hier zien we de Time Machine Bidule! Eindelijk terug uit onderhoud, de prachtige Popcorn Party. ππ Wat blijft het toch een pracht van een zaak! Nog niet posten aub, er komt nog een deel!
Ruben-kermisfun Bhoo! π» Waar is dat Feestje? Bij Bidule Number One natuurlijk. De Crazy Dance, met de nog steeds ondergaande zon. π§Ό Belletjes geblazen. Het levert wel leuke fotoβs op.π Woeshπ¨, een vliegend tapijt! Nog niet posten aub, er komt nog een deel!
Ruben-kermisfun De volgend attractie is niet goed zichtbaar, het is de Flying Jump. De meest bekeken attractie in Geel, de Move it!π± Nog niet posten aub, er komt nog een deel!
Ruben-kermisfun Willen jullie nog een keertje? Blijft toch een prachtige zaak om te bekijken. Nog niet posten aub, er komt nog een deel!
Ruben-kermisfun Itβs Magic βWorldβ. Ja ik weet het, mijn fout.. Mijn excuses Dit was het voor Geel, op naar de volgende!
Maurice Ik zal er nog een paar toevoegen van de zaterdagavond π Blijft 1 van de meest sfeervolle Belgische kermissen waar ik elk jaar graag even ga kijken π Dat was βm ππ»
GhostRiderPeter Maurice Blijft 1 van de meest sfeervolle Belgische kermissen De tweede die dit meldβ¦ Toch maar eens een ritje Geel er aan wagen dus π