Ruben-kermisfun Balletjes klaar? Rrrollen maar. Het blijft toch stiekem één van mijn favoriete spelletjes.🤫 Nog niet posten aub, er komt nog een deel!
Svenjj Kevin een tunnel zonder dak is natuurlijk geen tunnel. Maar waarschijnlijk zal het wel plaatsgebrek of zoiets zijn. Ik durf het niet meer te vragen 😉
Ruben-kermisfun Kevin Deze Bidule heeft nooit een dekzeil gehad, net zoals zijn broertje “Mambo”. Ik zal je maar van een deftig antwoord voorzien op deze toch wel normale vraag. Dat lijkt voor sommige best moeilijk.
GhostRiderPeter Svenjj Ik durf het niet meer te vragen 😉 Met een normale vraag is helemaal niks is 🙂 Ruben-kermisfun Ik zal je maar van een deftig antwoord voorzien op deze toch wel normale vraag. Dat lijkt voor sommige best moeilijk. Deftige vraag, deftig antwoord 😉
Kevin Ruben-kermisfun Bedankt voor het antwoord. Me vraag was niet negatief bedoelt, vroeg het me gewoon af.
Micha Ruben-kermisfun vraag me dan wel af waarom niet? Een zwart zeiltje lijkt me nou niet de kosten en werk om op te hangen