Gisteren heel de dag eigenlijk in Recklinghausen op de Palmkirmes geweest, waar dit jaar weer een mooie editie staat. Normaal maak ik hier ook wel een foto reportage, maar daar had ik gisteren eigenlijk geen zin in, dus de camera op een kleine paar foto’s na in de tas gehouden, en de hele dag genoten van de verschillende mooie zaken daar. Maar niet getreurd, ik heb wel 4 filmpjes gemaakt 😉
We beginnen met filmpje 1 van de Hexentanz van Markmann wat een mooie en unieke zaak is. Die in Recklinghausen ook zeker leuke ritten draait
Dan komen we bij filmpje 2, de BreakDance No.2 van Bonner die in de middag extreem lange ritten gaf van pakweg 8-10 minuten, terwijl het in de avond soms rennen voor een gondel is bij deze schitterende BreakDance. Dus ook hier gaan we snel naar het filmpje.
Dan komen we alweer bij het een-na-laatste filmpje, namelijk de mooie Shake & Roll van Schäfer. Deze schitterende Shake R5 van Mondial ziet er niet alleen overdag mooi uit, maar in de avonduren is het ook een prachtige molen. Laten we ook snel naar het filmpje gaan van de Shake.
Het laatste filmpje is toch echt wel van een zaak waar ik in de avonduren echt van kan genieten. Namelijk de VooDoo Jumper van Familie Schäfer. Wat een show en ritten geeft deze machine weg, en ik lieg er niet om dat ik hier in de avond in Recklinghausen wel zeker minimaal een half uur heb staan genieten. Wat een topper deze zaak, dus laten we ook snel naar deze video gaan.
Volgende halte waar ik wel weer een fotoreportage ga maken, is de voorjaars kermis in Helmond komend weekend 😉