PeterCenturion in nederland zijn andere eisen dan in Engeland. Lijkt me nu toch wel duidelijk.
In Nederland is de Energizer nog niet goedgekeurd door de juiste instantie. En in Engeland was dat blijkbaar geen probleem.
Dus is in dit geval Niek erg slim geweest om daar open te gaan, zodat er inkomsten binnen komen en je vanuit daar verder kunt gaan om de zaak gekeurd te krijgen.
Wat de exacte stand van zaken is mbt de keuring weet ik niet, wellicht nog steeds het probleem mbt de stroomschemas en dergelijke.
En ook ik, hoop dat de Energizer in Nederland zijn rondjes gaat maken. Maar als dit niet mogelijk is en in andere landen wel, en Niek heeft de mogelijkheid om daar open te kunnen gaan, dan is het logisch dat te doen. Geld is geld en of er nu euro’s of dollars of what ever op je rekening bijgeschreven worden, who gives a shit. Zolang je je gezin kan onderhouden en je brood op de plank krijgt.
Een draaiende zaak wekt interesse en valt op, een stilstaande zaak valt minder op.
Door te draaien, krijg je ogen die het zien en vergroot dus de kans op een mogelijke koper/verkoop.
Citatie niek moonen; de kermis is mijn showroom
En deze showroom is mobiel en wereldwijd te creëren.