FunhouseNiels Bakker Meerveld VOF Skeeball extreme Evert bakker kermis attractiebedrijf Suikerspin en popcorn burger verwijk streetdance jansfun funny flight jansfun bungee trampoline Walkingstreet Walkingstreet martin van duin break dance J.M. Kabalt Grijpkranen + pink date + big one molengraft national park interactieve kids safari VOF Paashuis - Spierings Nougat en suikerwerken Schimmelpennink vof Schiettent VOF Stuy&Boon Lucky Duck VOF Stuy&Boon Lijntrek Firma Bierens Gebakkraam Churro’s Friet Van tuijl van hezik vof autoscooter Albert Venekamp Bussensport Albert Venekamp Draaimolen A.J. van Zetten pusher + pinkdate Bron: Buro de Kermisgids
Discosmash-Leo DannyR ja is een samenwerking V.O.F kan je vinden op internet, en lijkt mij geen geheim
Svenjj FunhouseNiels Als je zo, openbaar, inschrijft lijkt het me geen geheim, dus dan is het logisch dat er hier iemand vraagt of er een nieuwe samenwerking is ontstaan denk ik?
HermanHuhn Marc Ich wage nicht zu sagen, ob das stimmt, aber ich habe kürzlich gehört, dass ein Vierter Skooter dazugekommen wäre. Das wäre einen auf wagenr, der auch Diese Saison mit auf reisen würde gehen!