FunhouseNiels Goes ligt ook niet voor elke zaak helemaal op de route. Vaak zie je dat zaken vanuit Middelburg, Zierikzee en Breskens naar Goes doorrijden omdat het mooi op de route ligt.
Paulvh Ban for Life user Ik weet niet waar je die wijsheid vandaan haalt, maar ik weet 100% zeker dat de booster gewoon naar goes gaat
Ban for Life user Paulvh Waar ik de wijsheid vandaan haal? Als je goed leest is het iets wat “ik” dacht.
Ban for Life user Nico Vanwege de verkoop van de zaak, dus had dat gekund. En als er iemand is die weet hoe het zit mag die het gerust zeggen….
Jermy Ban for Life user Hij is verkocht aan stroucken en die reist dit jaar in Nederland. staat onder zijn eigen naam ingeschreven bij sommige kermissen maar ook bij heel veel nog onder bakker-meerveld
Paulvh Ban for Life user ik ben de bouw en breekploeg van deze booster. Dus ik weet precies welke kermissen hij dit jaar mee pakt
Jermy Paulvh hij pakt Almelo niet mee denk ik dit jaar? ik denk dan Zutphen in september.. beetje ontopic maar wou het graag weten