DirkJeroen Voor Adventure Island mag je naar Bulgarije. In Voorschoten staan met Koningsdag de calypso van Damen en de Shake it van Oppendijk. Dezelfde dag staat de Crazy Wave in Noordwijk. Dit was de laatste jaren maar geen garantie voor dit jaar
kev077 DirkJeroen Adventure Island is gewoon in Nederland en zal in ieder geval te zien zijn al op de kermissen van Panningen, Helden, Kessel en Baarlo.
Ronaldkermis04 Joshua1986 klopt, maar ik verwacht dat merendeel van deze zaken wel op de grotere kermissen komen te staan, dus die zijn makkelijker te vinden.
Micha Ronaldkermis04 pfoe. Voor de meeste moet je toch echt naar het noorden. Holland rad moet je denk ik voor naar een festival, volgens mij doet die niets anders meer.
RoodwitterJeroen kev077 dat is een andere! Die van Scheffer is niet meer in Nederland, zoals DirkJeroen vertelde.
FunhouseNiels kev077 die van familie Scheffer is echt in Bulgarije. Die jij bedoeld is van familie Sterrenberg (ex familie Melissen)
Koen Mocht het de provincie betreffen dan kun je direct terecht in Oostvoorne van 29 maart t/m 1 april voor de Butterfly rupsbaan.
Koen Ronaldkermis04 Het kleine dorpje zeeland ligt vlakbij Uden namelijk. Maar goed dan is de Butterfly het dichtste bij voor jou direct in het begin van het seizoen in Oostvoorne.
GhostRiderPeter Ryank2304 Altijd? Het rad had december ‘22 de première, stond dus ‘23 voor het eerst in Groningen😉