Joshua1986 wat wil je nu zeggen?
Discussie Topic Tilburg 2024
DannyR vond hem wel leuk verzonnen, jij niet?
- Bijgewerkt
Joshua1986 CondorDanny vond hem wel leuk verzonnen, jij niet?
Ik wel!
Hoe kom je er op, ik heb er zelfs een beetje om moeten lachen!
Joshua1986 ze gaan toch reizen met de tornado? Kan me indenken dat zij kiezen voor uden…
Entertainer staat nog niet in dit topic , afgaande op de laatste jaren kan je al veel invullen voor tilburg, misschien nog een verrassing kwa spookhuis of achtbaan?
Natuurgeweld is de nieuwe vernietiger.
En nu kun je er vergif op innemen dat er het 1 en ander vervangen gaat worden uit binnen- en buitenland zoals het vaak gaat in Tilburg.
- Bijgewerkt
- Bijgewerkt
Is, was, ff was, is van, was van van de Wiel…. nu van Cameron toch? Dat ik het even snap.
Toxic komt ook onder de leiding van familie Hayen
Bron: prive bericht Hayen
Is er nog nieuws over de loop route en/of afsluiting van de tunnel onder het spoor?
Toxic, energizer en chaos schijnen op de broxlaan te komen, ma dat zegt nog niet of er rondje spoorlaan/station en weer trug over broxlaan is….
- Bijgewerkt
Peter lijkt mij een goede keuze, stadhuis plein ff afwachten hoe ze het indelen, waarschijnlijk achtbaan op plek van feesttent en dan dus biergarten tussen gedeelte waar de megaslide stond tussen de bomen, en zullen ze op spoorlaan en de broxkslaan weer zo’n kleine lus maken vermoed ik, dat stuk waar vorig jaar de 2e muisbaan stond is wel ruim, kan je wel iets leuks creëren, mijn inziens beter als de “grote” rondloop, einde spoorlaan en tunnel aldaar bij station na begin broxslaan is allemaal erg smal en moeilijk aantrekkelijk te maken…
Op het kirmesforum word gemeld dat de airborne dit jaar naar Düsseldorf gaat….
- Bijgewerkt
Lijkt mij meer een gerucht… Airborne gaat sinds 2021 zo niet 2020 naar Tilburg. Misschien iemand die het binnekort na kan vragen?
airborne kan van de lijst af bevestigen op hun Facebook zelf
Welke booster zou hem dan vervangen? Misschien de Evolution?
Dennis erg jammer. Ik zag het net idd. Had ik niet verwacht. Tilburg zal opzoek moeten naar een vervanger.