Peter Jeroen-M als het met Pinksteren valt ben ik benieuwd of de bd dan in Purmerend komt. Aangezien het de laatste jaren ook een vaste gast is in Heenvliet
DirkJeroen Peter Heenvliet is toch wel de Pinksterkermis. Turbo Polyp staat daar toch ook regelmatig.
kev077 Jeroen-M valt inderdaad samen. Maastricht loopt t/m 20 mei. Dan vrees ik alweer het ergste voor Blerick…
Svenjj Peter Precies, vandaar mijn bericht dat ie ook komend jaar niet in Geleen gaat staan en daarmee dan toch zijn vaste plek kwijt is.
Jonathan Is het mogelijk om exploitanten bij de attracties te zetten? Anders is het soms nogal lastig om te weten over wat het juist gaat… Alvast bedankt voor de persoon die er moeite wilt in steken 🙂
DjnickMaastricht valt geleen de laatste jaren niet een stuk later? ik meen me te herinneren dat geleen de laatste paar jaar altijd pas medio juni was, en niet al in mei?
Niels DjnickMaastricht valt geleen de laatste jaren niet een stuk later? ik meen me te herinneren dat geleen de laatste paar jaar altijd pas medio juni was, en niet al in mei? Geleen is standaard het weekend ná Pinksteren. Gezien het feit dat Pinksteren jaarlijks varieert van datum, varieert kermis Geleen ook ieder jaar. Meestal ergens tussen half mei en eind juni.
Richard-Grunn Jay-RideMaster De Europe Flyer van Elsinga staat met Pinksteren in Delfzijl. Dus dan zal Van Dam in Purmerend staan.
adela adela aa okee, ik zie hier de namen voor die straten: https://groot-waterland.nl/2024/05/09/burgemeester-opent-17-mei-voorjaarskermis/ hier is niet geschreven, welke attracties waar ze staan, maar ik heb niets tenminste.