Ruben-kermisfun Sint-Niklaas “Winterkermis” De bomen hebben hun blaadjes verloren, Sinterklaas is uit het land en de Kerstman is in aantocht. Dat wil zeggen dat het kermis is in Sint-Niklaas. Maar ook meteen onze laatste van dit seizoen!❤ Hier staat voor de jeugd: Bidule “Number One”, Funhouse “Crazy Coconut”, Glazen Doolhof “Magic World”, Lambada “Body Shaker”, De Cake Walk & Flying Jump, Autoscooter “Hollywood Boulevard/BLVD” en Familieachtbaan Dragon. Op 8-9-10 December is er een gezellige Kerstmarkt ook op 15-16-17 December staat de kersmarkt. De kermis is lopende van 02/12 tot 18/12 Locatie: Grote Markt Ho-ho-ho, We hebben een verkeerd logo gebruikt. Nog niet posten aub, er komt nog een deel!
Ruben-kermisfun Leuk om de Cake Walk weer eens te zien, kom hem eigenlijk nooit tegen.. Rustaaagh met de rook, we zien bijna de prachtige Flying Jump niet meer.🙃 Nog niet posten aub, er komt nog een deel!
Ruben-kermisfun Shake Shake , Shake you body. Afsluiten doen we met de Autoscooter. Dit was het, voor dit jaar. Bedankt om dit mooie kermis seizoen met mij mee te maken!
Eric Ruben-kermisfun Dit was het, voor dit jaar. Bedankt om dit mooie kermis seizoen met mij mee te maken! Dank je wel voor de leuke reportages! Ik kijk al uit naar een nieuw jaar en een nieuw seizoen!!
Svenjj Bedankt dat je ons altijd ‘meeneemt’ naar de kleinere kermissen in Belgie waar we anders nooit zouden komen. Ik val soms van de ene verbazing in de andere als ik zie wat er soms staat (of niet staat😉). Een aantal hoogtepunten: De kermis met 5 kindertreintjes op 250 meter De breakdance die zelfs voor een kermis van 6 dagen geen achterwand opbouwt. De half uitgeklapte naamborden De 400 gebakzaken op 1 kermis De hoeveelheid plekken die je in een weekend soms bezoekt. Het aanbod dat sommige dorpen bij elkaar weten te krijgen vond ik dit jaar verrassend goed.
GhostRiderPeter Aan alles komt een einde, zo ook aan de BE reportages 2023 van jou 😉 Bedankt voor de vele die je bezocht en met ons deelde, soms leek het wel of dezelfde forains van dorp naar dorp verkasten, maar ook de afwijkende zaken die wij hier in holland niet hebben maakte het waard om te kijken. Tot 2024 Ruben 😀 Svenjj De kermis met 5 kindertreintjes op 250 meter De breakdance die zelfs voor een kermis van 6 dagen geen achterwand opbouwt. De half uitgeklapte naamborden De 400 gebakzaken op 1 kermis De hoeveelheid plekken die je in een weekend soms bezoekt. Het aanbod dat sommige dorpen bij elkaar weten te krijgen vond ik dit jaar verrassend goed. Mooi samengevat 🙂 Je vergat enkel de eendenplaag 🤣 (telde er life in Hasselt 14 stuks, soms naast of tegenover elkaar 😅 )
Ruben-kermisfun Svenjj Bedankt voor deze mooie woorden, ik vindt het een goede samenvatting van dit seizoen. 😄 GhostRiderPeter Dit klopt, eigenlijk volg ik de forains gewoon 🤣. GhostRiderPeter soms leek het wel of dezelfde forains van dorp naar dorp verkasten
Micha Grappig om te zien dat de helft van het vermaak hier (ex) Nederlands is. Bedankt voor alle reportages dit jaar. Dat er nog veel mogen volgen Op naar de volgende 🙂
PeterCenturion Die obscure Belgische dorpskermissen vind ik geweldig. Ik heb het afgelopen jaar weer van je genoten.