Toine Ik ben (zoals sommigen weten) niet zo’n fan van hele lappen tekst over de buurvrouw die ongesteld is en de trein naar Schubbekutteveen die vertraging had en meer van dat geneuzel.
🤣 🤣 🤣 reply van de maand hoor, en die is nog maar met begonnen 😉
Wat betreft het foto’s plaatsen hier, dat doe je omdat je het leuk vindt om ze te delen met andere, om te laten zien waar je geweest bent, wat je allemaal voor zaken tegengekomen bent, en dat geldt dan voor alle kermissen, in gehuchtjes waar je soms nog nooit van gehoord hebt tot aan steden in landen waar de kijker thuis never nooit zal komen.
Dan zijn reacties al dan wel of niet positief (we zijn niet voor jan met de korte achternaam een forum waar je je mening mits binnen de fatsoensnormen en onderbouwd mag geven) prima, een like is een nog makkelijkere manier om je waardering te laten blijken, maar die geef je nog al makkelijk en daar hecht ik minder waarde aan dan aan een reactie.
Likes geef ik vrij makkelijk aan zo goed als iedereen, al sla ik vaak over bij de veel posters, af en toe een like moge duidelijk zijn 😉
Waarom ik zelf weinig tot geen reportages plaats van de kermissen die ik bezoek? Simpel, geen zin om met de camera rond te sjokken en alles door de lens te zien i.p.v. gewoon genieten 🙂 Filmen doe ik dan weer wel wat vaker, maar geen actieve vlogger, meer voor de eigen collectie en er staat wat op joeptjoep.
Kortom, allemaal lekker doen waar je je goed bij voelt, kijken doen er vele, liken meerdere en reageren wat minder, wil niet zeggen dat het niet gewaardeerd wordt 😉