Moggel!
Dan nu een avondreportage van de herfsteditie van de kermis in Osnabrück, waar er echt sinds jaren weer eens een fantastische editie stond.
Eigenlijk stond er zelfs zoveel, dat ze bijna het middenstuk van het terrein weer open zouden moeten stellen, zoals vroeger nog wel eens het geval was.
Maar dat was dus niet het geval, maar de plek die ze dit keer hadden was dan wel echt goed benut. Op elke meter stond er wel iets, en wat er stond was ook erg goed, en op sommige stukken zelfs uniek.
Wat betreft de foto’s ben ik erg tevreden, met een uitzondering her en der daargelaten.
Ik heb maar weer eens de pro modus ter hand genomen, en ik merk dat als ik echt de tijd neem voor de instellingen dat mijn telefoon, toch echt hele mooie plaatjes kan schieten in het donker.
Een voorbeeld van een echt goed gelukte foto in het donker.
Als eerste grootvermaak stond er de Power Express van Welte. En dit is een voorbeeld van dat ik iets te snel de instellingen heb aangepast wat niet echt resulteerd in een super foto.
Maar deze dan weer wel.
Ik had het in de intro over uniekheid. En deze Polyp van Richter is er 1 van.
Misschien zijn er meerdere Bakker Polypen te vinden met achterwand, maar ik heb er over nagedacht, en ik kan er zo geen opnoemen.
Ik ben wel even ingestapt want hij zag er redelijk snel uit.
Toch was de rit even snel als in een normale Bakker Polyp, helaas.
Richter heeft de polyp nog niet zo lang, getuige de penningen van de oude eigenaar.
Maar ondergetekende heeft het prima naar zijn zin.
En het is een prachtige polyp om te zien!