RuutR 14.03. - 22.03.20 Münster Frühjahrssend 27.03. - 26.04.20 Hamburg Frühlingsdom 21.08. - 25.08.20 Bad Kreuznach Jahrmarkt 21.08. - 25.08.20 Bad Kreuznach Jahrmarkt Bron: Kirmesforum.de
RoodwitterJeroen Leuk om de routes van Nederlandse grootvermaakzaken te volgen, maar alle routes van Duitse attractie’s kopieëren vanaf kirmesforum.de, en hier plaatsen, vind ik onzin. Als je het wilt weten, dan kun je gewoon rechtstreeks op kirmesforum.de kijken!
Richard-Grunn RoodwitterJeroen Dat hou je toch. In de verpachtingen wordt er ook gekopieerd van Buro De Kermisgids. En die kan je ook rechtstreeks van hun site lezen. En ik vind dit geen onzin, want ik lees geen Duitse kermisfora,s.
GhostRiderPeter https://forum.kermisclub.nl/d/270-nieuwe-subcategorie-specials-tournees/3 Aangezien er sinds nu een apart subforum voor is, kan het door diegene die het elders al gelezen hebben of lezen overgeslagen worden 😉 Voor hen die niet van duitse of andere buitenlandse sites lid zijn is het een uitkomst. Als iemand zich geroepen voelt om te copy/pasten dan is dat prima toch❓👍🏻 Zolang er maar een bronvermelding is en het een prettige layout heeft👍🏻😉