Kevin-KJP reijnders - swinkels?
The Beast word door enkel Reijnders geëxploiteerd. Niet door swinkels

De Safari trip gaan ze middels een samenwerking exploiteren.

2 maanden later

Star flyer 80 meter, Aviator, nieuw groot Reuzenrad Buwalda, The Beast, Booster Maxxx, nieuwe Entia, Reactor, Power Surge, Time Machine én de impossante Energizer.
En de Power Polyp voor Best wat verrassend te noemen is.

Dit jaar een wat mindere editie maar volgend jaar wordt dat ruimschoots gecompenseerd. Beste lijst sinds jaren!

Wel een toplijst als je het mij vraagt! Ik heb er nu al zin in 😃

Joshua1986
    Daar ben ik ook bang voor, Power Surge heeft het lastiger dan Reactor of Toxic bijvoorbeeld als die samen op een kermis staan als topzaken, althans op momenten dat ik het zag op meerdere kermissen. En The Beast heeft er nog meer van weg. Power Surge is een unieke zaak, zorgt voor afwisseling maar de kleurstelling is echt niet mijn smaak. Uiteindelijk schrijven ze in met de zaak en zal het een goed overwogen beslissing van de exploitant zijn.

Ralph2003 kan me indenken dat ze op nog 2 a 3 kermissen samen staan, klaasje en pietje zien ze echt niet als het zelfde, al zou ik ze wel uit mekaar zetten, ps best heeft een mooie lijst, zijn ze kwa aantal zaken ook groter als uden?

En nu is het afwachten wat er van deze verpachting uiteindelijk overblijft. Met name de ATW XXL zie ik nog wel richting Duitsland vertrekken…

Joshua1986 al snap ik niet waarom ze naast The Beast (logische keuze)

Vertel, wat is hier zo logisch aan ? Best kijkt naar de centen en vooral voor hoe weinig je wilt draaien per rit.

PeterCenturion Met name de ATW XXL zie ik nog wel richting Duitsland vertrekken…

Dat zal geen suprise zijn idd, vol draaien voor een in mijn ogen belachelijke lage ritprijs (en dat vind ik al jaren voor alle attracties) of vol voor een Duitse standaard prijs…

Jeroen-M ps best heeft een mooie lijst, zijn ze kwa aantal zaken ook groter als uden?

Uden is nog niet verpatst, nee geen schrijffout 🤣 Daar word eerst weer een hele soap van gemaakt, en zodra de Nederlandse inbreng bekend is weten ze hoeveel ze aan de Duitsers kunnen geven om te komen 😉

Best een mooie lijst voor Best, je zou haast denken dat er nergens behalve daar kermis is 🤣

GhostRiderPeter omdat het een nieuwe zaak voor Nederland is. Dan zijn een aantal kermissen “logisch” te noemen. Maar dat hoef ik je niet uit te leggen natuurlijk.

En mbt de prijzen, kan dat best eens een tikje verhoogd worden. Maar de andere kant van de medaille, je krijgt nu ook gemiddeld 1.5minuut in een breakdance… verhoudingstechnisch gezien komt dat redelijk overeen

Joshua1986 Maar dat hoef ik je niet uit te leggen natuurlijk

Snap 😉

Joshua1986 je krijgt nu ook gemiddeld 1.5minuut in een breakdance… verhoudingstechnisch gezien komt dat redelijk overeen

Dat dus, wie houdt wie nu wie voor de gek 🤷🏻‍♂️
              Zal de eeuwige discussie blijven want Best wenst voor de buitenwereld “de Goedkoopste kermis” van brabant te zijn ondanks dat het voor de exploitant een hele dure en vooral slopende kermis is😉
              Om over wisselgeld met de rare 1,60 / 1,80 etc. bedragen niet te beginnen🙃
              Toch schrijven ze in onder die condities dus ach😉

GhostRiderPeter Klopt, iedereen heeft de keuze om wel of niet in te schrijven maar Best moet wel opletten dat ze straks niet dezelfde streken krijgen als in Tilburg. Duur (is het nu al) en veeleisend waardoor er ook genoeg exploitanten juist niet inschrijven. Te groot, te veel, te veeleisend ……. hopelijk zorgen ze ervoor dat iedereen te vreden blijft.

GhostRiderPeter €2 voor een rit van 1.5minuut of €3.50 voor een rit van 3a4 minuten. Dan betaal ik liever iets meer voor een normale rit, maar de volksmond wil “goedkoop” horen en wat ze er voor terug krijgen nemen ze voor lief.

1.60 en 1.80 is gewoon kut. Weet nog dat we in rooi (sint oedenrode) draaide voor €1.25 met de wip. Bah bah

• Alex heeft hierop gereageerd.

GhostRiderPeter Om over wisselgeld met de rare 1,60 / 1,80 etc. bedragen niet te beginnen🙃

Joshua1986 1.60 en 1.80 is gewoon kut. Weet nog dat we in rooi (sint oedenrode) draaide voor €1.25 met de wip. Bah bah

GhostRiderPeter Toch schrijven ze in onder die condities dus ach😉

Diegene die er jaarlijks staan of willen staan weten misschien wel meer. 🤑 Dat wisselgeld heeft misschien wel z’n redenen……… weten wij veel. 🤔🤷🏼‍♂️

En sommige mensen maar denken dat werken op de kermis voor laaggeschoolden is, je moet wel kunnen rekenen. 🧐💪🏼