Ruben-kermisfun Het valt me wel op dat er hier ontzettend veel kindertreintjes/Buggy’s staan. en soms zelfs gewoon drie naast elkaar.. Nog niet posten aub, er komt nog een deel!
Ruben-kermisfun Je ziet het, er was een zware regenbui daar. Ik moest snel zijn! Wel goed gezien om de booster daar te zetten, het lokt toch altijd volk die kant op. Nog niet posten aub, er komt nog een deel!
Svenjj Uitgebreide repo weer. Goed bezig. Ik tel inderdaad 6 kindertreintjes/ buggybaantjes. Ongelofelijk. En ja, zal ik nog iets zeggen over het niet opgeklapte naambord bij die buggybaan? Dat is toch echt 10 minuten werk zou je zeggen..
Ruben-kermisfun Svenjj Ik denk dat het naambord schade heeft opgelopen ergens in het seizoen, waardoor het niet wordt rechtgezet.
Ruben-kermisfun Patrick-Draaimolen Die stond eigenlijk op de planning, maar heb het uiteindelijk niet gedaan. Ik ben tot iets voor 19u in Meeuwen geweest (Wat redelijk lang is voor mij) en dan moet je een keuze maken, rij je nog een halfuur verder van je thuis of ga je al naar huis? Ik heb besloten om Maasmechelen dit jaar niet te bezoeken. Ik heb er stiekem wel wat spijt van.😅
Ruben-kermisfun Ik woon op de grens Zuiderkempen/Vlaams-Brabant, Maasmechelen is een uurtje rijden. Maar als je het combineert met Koersel en Meeuwen. Ben je toch 1u 42min onderweg, en dan moet je nog terug richting huis, nog een uurtje erbij.