Eric Sta ik effe droog onder een afdak de vorige 2 posts te posten, rijd er een middenbouw voorbij. Hup ik er achteraan;
Eric Morgenavond is het Haloween op de kermis. Dus heb ik een presentatie op de ‘zon’ gezet. Spooky…. Klik hier voor het filmpje.
PeterCenturion Eric En dan ook de Soundtrack van Friday the 13th. morgen als muziek opzetten, neem ik aan….
Eric PeterCenturion Ik zat eigenkijk meer te denken aan het ‘Piano concerto in c mineur’ : haloween! Klik hier
DirkJeroen Zondag ben ik een dagje in Venlo geweest. Er staat best een leuke kermis aan de Maas waar zeer zeker belangstelling voor is.
LimBrabo-Wim Eric ideaal stukje muziek, afgewisseld met Alice Cooper, ACDC enz.🤘😱🤡 ipv die Hollandse k?t herrie🤮😋 die ik hoor in je voorbeeld filmpje.
Eric LimBrabo-Wim Eric ideaal stukje muziek, afgewisseld met Alice Cooper, ACDC enz.🤘😱🤡 ipv die Hollandse k?t herrie🤮😋 die ik hoor in je voorbeeld filmpje. 🤣 Ja, Alice Cooper!!!! Geweldige muziek die veel te weinig te horen is!! (ACDC enz. ook trouwens! 😉 )
RoelP Vandaag ben ik eventjes over het kermisterrein gelopen en zowaar, de meeste attracties waren al weg. Alleen het Europarad was nog niet helemaal afgebroken.
Eric RoelP Iedereen op de werf heeft vannacht afgebroken zodat wij vanochtend vroeg de ruimte hadden. als wij ook vannacht begonnen waren had niemand er af gekund. 😉