Moggel!
Volgende halte is dan de najaarseditie van de kermis in Gronau.
Omdat Gronau vanaf Almelo super makkelijk te bereiken is, zijn de kermissen in Gronau vaste prik voor mij elk jaar.
Dit keer was er een redelijk goed aanbod, met als absolute topper de Robotix. Maar ook stond er weer eens een Breakdance wat er niet standaard in Gronau staat.
Bij deze een verslag van een kermis die echt net open was, en dus veel attracties die stil staan.
Ik wilde namelijk nog naar meer kermissen, en was er dus vroeg, maar door problemen met de oplaadkabel van mijn telefoon is het slechts bij Gronau gebleven.
Ondertussen is het oplaadprobleem opgelost, en kan ik dus aankomende zaterdag dus zonder problemen afreizen naar de andere kermissen. Maar hier bij dit bezoek is het dus alleen slechts Gronau, in plaats van nog twee anderen.
We starten met de mededeling dat er hier in mijn ogen ook teveel autoscooters staan. Namelijk twee stuks, met hier als eerste de (volgens mij) Formel 1.
Echter in Gronau is het echt al jaren zo, en valt het om de een of andere reden toch minder op.
Een prachtige muziekexpres in mijn ogen, alleen zou het niet misstaan om het front opnieuw van een laagje verf te voorzien.
Bij de buren op kirmesforum, werd er gevraagd of de Spider Jump van Welte, de Big Spin betrof. Maar zie hier, het is gewoon de trampoline.
Pokemon, gotta catch em all!
Disco Swing stond er als mooie klassieke Twister.