Ruben-kermisfun Het was tijdens mijn bezoek de laatste dag, met tal van activiteiten en randanimatie. Het was dan ook gezellig druk! Voor Leopoldsburg staat er een mooie kermis. Hier staat voor de jeugd: De Autoscooter, Lambada “Ali Baba”, Funhouse “New Generation”, Bidule “Toxic”, en de Shaker. De kermis is lopende van: 07/10 tot 11/10 Locatie: Koningin Astridplein Voor de eerste keer deze kermis bezocht en ook Leopoldsburg.. Was er nog nooit geweest. Hier zien we weer eens de Ali Baba, wat is het toch een schitterend ding!🤩 Nog niet posten aub, er komt nog een deel!
Ruben-kermisfun Als hekkensluiter staat er de Shaker it’s great!🍸 Dit was het voor Leopoldsburg, op naar de volgende!
GhostRiderPeter Ruben-kermisfun Als hekkensluiter staat er de Shaker it’s great! Welke hekken? Sorry maar dit is écht erg, dat het front en overige deco achterwege gelaten wordt is tot aan daar, maar doodleuk geen enkel hek om de zaak??? Dat dit zo open kan is echt verbazingwekkend.
Ruben-kermisfun StarlightRangerTonnie De Ali Baba is van de familie Wuyts/Bogaert. GhostRiderPeter Het was niet de bedoeling om een woordgrapje te maken, maar ik kan je wel geruststellen dat er de voorbije dagen wel hekken rondzaten. De zaak was dus al voorgebroken. Wat ik zelf van vind, dat laat ik in het midden.
GhostRiderPeter Ruben-kermisfun De zaak was dus al voorgebroken. Dus de laatste dag mogen de klanten naar beneden lazeren…. Voorbreken oke, maar zo? Nee 😉 En ik begreep dat je geen woordgrapje maakte Ruben 😉 Ruben-kermisfun Wat ik zelf van vind, dat laat ik in het midden. Wel zo veilig, dan val je niet van de vloer 😉 Dat hoeft ook niet, ik geef mijn mening en dat mag hier 🙂