Joey013 Volgens mij is dit de Master die onder de Vries heeft gereisd in Nederland. Is wel heel goed opgeknapt zeg!
Discosmash-Leo Onno ik moest ook aan de Master van Jan Bosma denken, bedankt voor de info leuke kermis daar op het eiland👍
DirkJeroen Leuk een kermis waar je nooit foto’s van ziet! Bijzonder dat de exploitanten van eiland naar eiland gaan!
Svenjj Kunnen ze daar allemaal niet inmeten of waarom is die opstelling op Spaanse kermissen altijd zo ruim? Daarmee doel ik niet op de wandelpaden en de middenzaken, maar de ruimtes tussen de randzaken.. Verder inderdaad interessant dat ze van eiland naar eiland trekken, nooit geweten!
Onno Svenjj De ruimte is er omdat als het druk is, ook echt druk is. Publiek komt massaal en maar 3 of 4 uurtjes. Maar of dat echt zo is ga ik woensdag meemaken.
Amar Begin dit jaar waren we op Tenerife en kwamen daar een aantal (kleine en grotere) kermissen tegen. De opstelling oogt overdag raar totdat je er in de avond bent en de enorm lange rijen tegen komt bij de vermaak- en eetzaken, dan snap je wel waarom het zo is gedaan:
Onno Het was gisteravond heel kort en extreem druk. De vermaakzaken draaide zeer korte rondes, voor de Master en de polyp was het binnen 2 minuten klaar, daar waar het laden van de bezoekers erg omslachtig ging. Bij de master stonden hekken en er werd gebruik gemaakt van 1 ingang. Duurde erg lang. Ritprijzen lagen tussen de 2 en 5 euro, waarbij de 2 euro gelde voor de kinderen in beide tagada’s. Het seizoen voor de exploitanten loopt daar van begin Maart tot aan eind December. Het grote onderhoud gebeurd dus overdag en in het seizoen, daar waar de oude tagada van 35 jaar oud een complete nieuw front in de wagen heeft liggen en wordt voorzien van nieuwe RGB Pixels. Ik heb nog wat foto’s gemaakt. Overbelicht, onderbelicht en soms niet scherp. Ik heb sinds kort weer een camera en leer nu pas hoe ik moet gaan fotograferen. Desondanks wilde ik deze toch delen 😉
GhostRiderPeter Onno Het was gisteravond heel kort en extreem druk. Dat is in ieder geval op geen enkele foto terug te zien, ik zie geen Crange, Düsseldorf, of Oberhausen taferelen, kan door de zeer ruim opgezette situatie zijn natuurlijk 😉 Thanks anyway voor je reportage uit viva espagna 🙂
Onno GhostRiderPeter Ik was net te laat met foto’s maken. Ik had mijzelf eerst voor genomen om een hapje te eten, dat ik aankwam was het terrein volgeladen. Nadat ik mijn soort van kapsalon met gepofte aardappel op had liep het terrein snel leeg.
Micha DannyR had. Is zo veel jaren later dat dat niks meer betekend hoe die er vroeger uit zag. Desondanks zijn er heel veel van dit soort jumpers met dit thema.