Ruben-kermisfun Noorderwijk kermis, Vandaag heb ik eigenlijk familiale verplichtingen, en kon ik geen kermissen bezoeken. Maar vandaag ging Noorderwijk van start. En dat is een kermis die naar mijn bescheiden mening te weinig aandacht krijgt. Dus ben ik toch maar snel naar Noorderwijk afgezakt. Hier staat voor de jeugd: Funhouse “New Generation”, Vliegmolen “Fire Storm”, Lambada “Mega Shaker”, Autoscooter “Back To The Future” en nieuw voor Noorderwijk is de Tornado. De kermis is lopende van 01/10 tot 05/10 Locatie: Gemeenteplein Ondanks dat de kermis net geopend was, was er toch al aardig wat volk op de kermis te vinden. maar daar staat Noorderwijk ook wel ombekend! Geen paniek, volgende week bezoek ik gewoon weer alle kermissen die ik gepland heb om te bezoeken. 😝 Nog niet posten aub, er komt nog een deel!
Ruben-kermisfun De kermis staat achter de bibliotheek, maar de eetkramen staan allemaal naast elkaar aan de straatkant (de andere kant van de Bibliotheek). Eigenlijk wel slim gezien. Dit was het voor Noorderwijk, op naar de volgende!
Kevin Bedankt voor al de reportages die je wekelijks post! Ga niet op alle reportage reageren maar 1 like krijg je meestal wel. Heb het idee dat je wel vaak de zelfde zaken tegenkomt?
Ruben-kermisfun Kevin Dat er weinig of niet op mijn reportages wordt gereageerd. Dat valt wel op (maar daar lig ik totaal niet wakker van 😁) Ik doe dit met veel plezier, en zolang dat blijft.. Het klopt dat ik veel dezelfde zaken tegenkom, maar das niet zo heel moeilijk als ik voornamelijk de kermissen in de Provincie Antwerpen en Vlaams-Brabant bezoek. Sommige vinden dat eentonig, ik vindt dat juist leuk. Nu op een kermis als Noorderwijk en Kortenberg staan dan weer zaken die ik niet zoveel tegenkom en dat is dan ook wel eens leuk! Maar een kermis als Haacht, ja dar zijn eigenlijk de zaken die ik elke week tegenkom. Soms bezoek ik wel eens kermissen buiten de grenzen waar ik meestal zit, zoals Rummen en Sint-Truiden of denk aan Oostende vorig jaar (Wellicht dit jaar weer 😄.) Bedankt voor al de reportages die je wekelijks post! Bedankt! en dat er nog velen mogen volgen.
GhostRiderPeter Ruben-kermisfun Dat er weinig of niet op mijn reportages wordt gereageerd. Dat valt wel op (maar daar lig ik totaal niet wakker van 😁) Ik doe dit met veel plezier, en zolang dat blijft.. We hebben hier vooral meekijkers en maar een kleine harde kern reageerders 😉 De cijfertjes achter de schermen geven prima weer dat jouw reportages goed bekeken worden en wij als staff waarderen ze zeer zeker 🙂 Vooral lekker doorgaan en een like krijg je altijd van me 😉
PeterCenturion Van mij krijg je die ook altijd. Zeer gewaardeerd die kleine kermissen in de Belgische dorpen.
StarlightRangerTonnie Bedankt voor de vele reportages Ruben . Dit waardeer ik , ook al kijk ik veel mee .
Richard-Grunn Dit zijn Kermissen die je niet veel ziet. Kan deze reportages van jou dan ook erg waarderen.
Kevin Ergens is de ‘leuk’ knop niet leuk, klik er zelf altijd al erg snel op en reageer daardoor een stuk minder. Als de knop er niet had geweest waren er meer reacties vermoedt ik.