MartijnH Vandaag een kijkje in Haan genomen, ik zag eerder deze week een reportage op youtube hoe krap alles daar opgesteld staat en hoe een millimeterwerk komt kijken bij de opbouw. Nu had ik een afspraak in Duitsland en ben ik daarna doorgereden naar Haan. Om 12:00 uur waren de parkeergarages al vol en het centrum ook. Goede invulling , alle plek die ze kunnen gebruiken wordt gebruikt. De Autoscooter wordt bijvoorbeeld over een rails geschoven om de plek in te kunnen nemen en de Hawaii swing staat heel krap tussen lantaarnpalen en diverse andere zaken staan krap op gevels. Mooi werk en marktmeesters die écht hun werk moeten doen.
PeterCenturion MartijnH Dan hebben we elkaar hier gemist, want ik was hier ook om die tijd. Een leuke stratenkermis met op sommige plekken een krappe opstelling. Voor mij de eerste keer dat ik hier ben en wat ik heb gezien, bevalt mij zeer goed.
Peter Micha de insider stond voordat hij verkocht werd in München. Breakdance heb ik er wel ieder jaar gezien. Of die er dit jaar staat weet ik niet ben er nog niet geweest
Alex Staan er zelfs 2 Grünberg-Kaiser & Zehle. In vorige edities was het die van Aigner samen met Grünberg-Kaiser.