Zoals de titel al aangeeft, ik ben op zoek naar de huidige verblijfplaats van onze oude golfbaan beter bekend als de Hobbelende Geit of zoals de onze heette “Hobbel de Bobbel”
Zo zag deze eruit toen wij hem in ‘90 verkochten aan M. Bok te Heeswijk-Dinther.

Die heeft er een aantal jaar mee gereisd en heb hem nog een aantal keer gezien maar de laatste jaren is er geen spoor meer van te bekennen op de kermis en het laatste wat ik er van gezien heb is dat deze bij een attractie verhuur bedrijf terecht is gekomen en daarna niks meer.
Laatste keer dat ik hem onder Bok zag was Kerkdriel, jaartal onbekend maar zag er toen zo uit

Wie o wie weet meer of kan mij verder helpen❓
Doel is om hem:
1: te traceren
2: in contact komen met huidige eigenaar
3: en dan zien we wel verder 😉

Delen op andere fora of socialmedia mag, graag zelfs✔️

Alvast bedankt👌🏻

GhostRiderPeter phoe geen idee waar hij nu is.

Aantal jaar geleden nog in Oss op de kermis gezien. Maar dat is toch ook al weer gauw een jaar of 4 a 5 terug meen ik.

Ik heb zojuist in de reportage van Geldrop een hobbelde geit gezien, ik weet niet of het deze is

GhostRiderPeter Laatste keer dat ik hem onder Bok zag was Kerkdriel, jaartal onbekend maar zag er toen zo uit

Dat zou dan zo uit mijn hoofd in 2011 geweest moeten zijn, vlak voor de kermis door René Duursma georganiseerd werd.

Als Drielse van oorsprong ging ik een beetje met de zoon van dhr. Bok om tijdens de kermis. Ik heb ook wel eens geholpen met opbouwen in mijn jongere tienerjaren. In 2012 stond deze nog open in Heerenwaarden, waarbij dhr Bok mij vertelde dat deze molen in de opslag ging tot er een koper werd gevonden. Hij ging zelf verder met zijn transportbedrijf. Daarna heb ik de molen helaas nooit meer gezien.

Freek040 2011 kan passen idd, en het in opslag verhaal ook, daarna ben ik hem uit het oog verloren.
        Onder Duursma was er geen plek meer voor de golfbaan, althans niet in realistische bedragen aan pacht.
        Heerenwaarden hebben we zelf 35 jaar gestaan, deze kermis is naar de piep gegaan toen een organisator in beeld kwam en de kermis onderaan de maas geplaatst werd. Daar waar de jeugd enkel de Golfbaan als vermaak had kwam er een scooter bij en was dat gedaan. We hadden daar grofweg 70+ abonnementen, met komst scooter waren er dat nog een handvol.

Maar goed, contact is gelegd met de huidige eigenaar, wordt vervolgd 😉

Jeetje, de hobbelende geit, of zoals wij het 45 jaar geleden noemen “ de golfbaan”
        Op de kermis op het veld naast de Leiderdorpse brug ging deze s’avonds loeihard.
        Ik word oud hahahaha

Bert Zelfde herinneringen! Volgens mij is 1976 het laatste jaar geweest dat er een golfbaan stond. In het voorjaar stond Kreekel er en in de zomer Hans Zutt. Toen de organisatie naar Meijer ging in plaats van Boesveld kwam er geen Golfbaan meer! 1978 was het laatste jaar kermis daar