PeterZeeland Het is toch eigenlijk te gek voor woorden dat een Zeeuw die er 2,5 uur openbaar vervoer moet doen deze kermis reportage hier moet neer zetten :-) , maar goed , iemand moet het doen. Wel eens leuk ook , op 1 zaak na wist ik tot het bezoeken van de kermis totaal niet wat te verwachten. Dat de golfbaan van Fabrie er stond had ik al wel begrepen ,en das leuk want die zie ik vrijwel nooit. de grootvermaak zaken dan:
GhostRiderPeter PeterZeeland Dat de golfbaan van Fabrie er stond had ik al wel begrepen, en das leuk want die zie ik vrijwel nooit Doet idd maar heel weinig kermissen, het is dan ook voor hun hobby en geen key business 😉 Hans doet dit puur om de Golfbaan niet verloren te laten gaan waarvoor petje af! Ten tijde van Tilburg een aardige poos gesproken met Hans en zijn vouw, de passie voor de Hobbelende Geit spat eraf. PeterZeeland Plaatje! Thanks Peter voor de beelden uit Geldrop 🙂
Freek040 GhostRiderPeter Ten tijde van Tilburg een aardige poos gesproken met Hans en zijn vouw, de passie voor de Hobbelende Geit spat eraf. Ik ken zijn dochter erg goed. Een paar jaar geleden ben ik met haar een flink aantal avondjes zeer intensief opstap geweest. Pas na 3 avondjes vertelde ze dat ze de Hobbelende Geit hadden (toen ik vertelde dat ik van kermissen hield). Daarna ook wel eens een middagje geholpen. Topexploitant met veel passie voor de zaak! Ze komen zelf ook uit Geldrop, vandaar dat ze hier nu ook open staan 🙂
Toine Denk dat er veel mensen van boven de 40 zijn die vroeger ritjes gemaakt hebben in de hobbelende geit. Ik wel in ieder geval.
GhostRiderPeter Toine Ja en leuk dat ik het vond de 1e keer bij papa op de Hobbel de Bobbel…🫢😂😂 Later was ik er niet af te slaan meer😉 Andere kinderen mochten niet op dat eendje😂
Chris-1970 Toine de geit stond toen in de jaren80 op Braakhuizen , stuk verderop . En ik ging vooral in de Alpen Express en de Polyp
GhostRiderPeter Ronald Nope, niks gemist dat hing er in Tilburg al😉 Aan de andere zijde hangt er een met Hans Fabri erop✔️ Hans is en blijft de eigenaar ervan, hoe het precies zit heeft ie me wel verteld maar ben ik vergeten hoe het nou exact zat🫢😉
Kevin-KJP Naast de zaterdagmiddag, ging ik de zondagmiddag ook op pad, dit keer Geldrop als bestemming. Ook hier was het bij aankomt op de kermis al gelijk gezellig druk. Zo draait hier de Techno Dance van Bosters zijn rondjes, wat een mooie machine blijft. Dan lopen we naar het andere pleintje langs onder andere de Hobbelende Geit, wat ook een schitterende nostalgische zaak blijft die ik zelf niet heel veel meer tegen kom. Dan lopen we tegen de Power Dancer van Witte, waar zowel jong als oud volop instapten om een ritje te maken. Ook kan je hier in een achtbaan, namelijk de Grand Canyon van Kroon. Als laatste komen we bij de Muziek Express van Zundert tegen, wat toch ook een mooie molen is om te zien. Al met al een prima kermis daar in Geldrop. Ook hier gaan we snel naar de beelden van de zondagmiddag…. ENJOY…!! Gelieve nog niet posten, komt nog een deel
GhostRiderPeter Kevin-KJP Hey mam, je haar danst 🤣 Top foto’s weer Kevin, je weet de emoties altijd weer te vangen in je lens 🙂