Ook ik was 2 dagen te vinden op de Tilburgse Kermis. Helaas eigenlijk niet echt de focus gelegd om een goede reportage te maken, omdat er genoeg mensen zijn geweest met een camera, en ik de keus voor mezelf gemaakt had om gewoon te genieten van de kermis. Maar heb wel nog 3 video’s voor jullie. Zal bij iedere video een verhaaltje schrijven.
Video 1:
De BreakDance No.1 van de Poorter die met elke rit alles geeft. En dat niet alleen, want ook hier word steeds meer verlichting toegevoegd. En wat ook bij deze BreakDance altijd mooi blijft, is het geluid van de brullende motoren
Video 2:
Dan komen we bij de Ghost Rider van Loffelhardt uit Duitsland. Deze Huss machine is geen onbekende zaak op de kermis in Tilburg, maar na een jaartje of 2 niet meer te zijn geweest,, draaide die toch weer zijn rondjes. In de avond uurtjes is dit een schitterende machine om naar te kijken. Wel waren door de drukte de ritjes korter dan in de middag, maar dat is natuurlijk normaal als het druk is. Ik zou zeggen kijk en geniet van de Ghost Rider in de avond.
Video 3:
De NewYork Dancer van Koldewijn, die tijdens de Tilburgse Kermis word omgetoverd tot TK Dancer. En met Joey achter de knoppen is het altijd een feestje bij deze BreakDance, en ook kwa shows en natuurlijk ritten word er hier altijd goed gespeeld met de molen. Dus ik zou zeggen kijk en geniet van een offride van de T(ilburg) K(ermis) Dancer van Koldewijn