Toine
Inderdaad was het gisteren na de flinke bui tussen 17.00 en 17.30 de rest van de avond lekker droog en trokken de vele wolken deels weg. Is maar goed ook want van de zaterdagavond moet Tilburg het zeker hebben en dat was gelukt want het werd flink druk en de zaken deden goede zaken met soms flinke wachtrijen.
Ook nu weer de Tornado gezien en draaide zo goed als vol, showtje erbij, lekkere trance muziek en verbazingwekkend genoeg nog behoorlijk wat kijkend publiek ook.
Locatie en show maken dus wel degelijk uit!
De enige 2 zaken die matig draaiden waren wederom de Crazy Spider en de El Mundo, erg jammer als je dan keek naar de Power Polyp die constant volle bak draaide.
De Crazy Spider maakte wel degelijk show met microfoon welke luid te horen was maar het lukte niet om meer dan een gondel of 10 gevuld te krijgen. Hier het probleem locatie maar misschien toch ook omdat deze geen draaiende gondels heeft? Aan de uitstraling en show ligt het zeker niet.
Opvallend was ook de drukte op het besterdplein, geen topdrukte maar gewoon lekker gezellig druk, ik had mijn twijfels maar toch wel een goede zet de nostalgische kermis naar daar te verplaatsen.
Bij de Reactor zeer veel kijkend publiek en ook een volle molen.
En dan complimenten aan de acteurs bij de Haunted Castle, de liepen niet alleen tussen het kijkend publiek maar reden ook mee in de gondels met de bezoekers, ook hier veel kijkend publiek en erg vermakelijk.
Nog een paar uurtjes en dan zit het er weer op wat betreft de Tilburgse kermis 2023.
Ik ga nog even verder met het uitzoeken van zo’n 300 foto’s van de draaidagen en zal ze proberen vanavond nog te plaatsen.