Micha Dat dus! Ben al eens bij concerten of voorstellingen geweest waarbij duidelijk staat dat alles groter als een compactcamera niet toegestaan is.
De man in het gele hesje had de instelling: Chef hat gesagt kein camera’s.
Ik wilde hem uitleggen dat het niet goed vermeld staat of dat ze het duidelijk moeten vermelden met een logo waarop staat "verboden voor camera’s, dan heeft hij gelijk.
ik ben dan nu ook paar meter verder gelopen en ben door gegaan met fotograferen. Niemand die er bezwaar tegen had ,zelfs niet de mensen van de Stadt Duren (ordnungsamt denk ik) die naast mij liepen tijdens het fotograferen.
Helaas is Düren ook op vlak Schausteller bezig de kermis langzaam naar de klote te helpen door nieuwe marktmeesters die het denkt wel even allemaal te kunnen doen. De A-status die ze jaren terug hadden zijn ze al langzaam kwijt door hoge standplaatskosten en electriciteitskosten te vragen volgens diverse media.
Maar zo te zien heb je redelijk geluk gehad met het weer. Heeft het nog geregend rondom je bezoek of is het toch gewoon droog
gebleven?
Tijdens mijn bezoek heb ik 2 kleine miezerbuitjes gehad, ik was dan ook al wat vroeger gegaan omdat ik voor de middag wat buien voorspeld zag staan. Heb alle 3 de kermissen gisteren eigenlijk op wat druppels na droog kunnen doen gelukkig.