Vandaag heb ik de kermis in Vlissingen bezocht en er staat daar weer een nette familie kermis! Dit jaar weer terug op het vertrouwde plekje, want vorig jaar stond de kermis op een kale locatie buiten het centrum. Nu dus weer in het centrum waar de kermis hoort! Ik begon me ronde op de Zeilmarkt waar we de flower power rupsbaan tegen kwamen! Een mooie rupsbaan wat vroeger volgens mij de mega dance was. Verder stond de buggybaan en de prachtige Safari trip! Die is de laatste jaren echt steeds mooier geworden met steeds meer jungle op de zaak! Ook kan je van het uitzicht genieten in de sky wheel! Door naar het bellamy park waar we ook een zweeftoren tegen kwamen namelijk de europe flyer en daarvan staan er 2 in Zeeland! Heeft daar al vaker op dezelfde plek gestaan. Ook een funhouse mag niet ontbreken, namelijk de Fun villa! Op de bellamy park zelf staan vaste gasten zoals de break dance van zuidema! Mij nummer 4 van Nederland en hij blijft goed gas geven! Direct daarnaast de power wave polyp die ook vaker in Vlissingen staat. Weinig show helaas, maar blijft een mooie zaak. Dan een stukje verder kwamen we de swingbob tegen! Ook eigenlijk wel een vaste gast! Beste snelheidsmolen naar mij mening en vandaag ging hij ook weer eens achteruit. We sluiten af met de crazy slide, daar heeft ook wel eens een freak out gestaan. Vlissingen heeft veel concurrentie met Uden, Tilburg, Renesse etc dus echte toppers waren er niet. Ook geen booster wat wel jammer is, want een thrillride mist wel, maar nogmaals er is veel concurrentie! Er staat verder een prima familie kermis!