Distroyer-ashwin Hamtaro-Youri Jawel hoor gewoon met front, op de aanloop route richting de Entertainer is een kleine verkoopwagen te zien die tegen het front aan zal staan. Zal natuurlijk niet het zicht aan het gehele front ontnemen. Maar je krijgt daardoor een kleine slinger om de Entertainer heen. Ik denk dat hij daar wel mooi tot zijn recht komt, en gewoon geniaal 2 brute Huss zaken tegenover elkaar ๐
GhostRiderPeter Distroyer-ashwin gewoon geniaal 2 brute Huss zaken tegenover elkaar Bouwde HUSS ook verkoopwagens๐ซข๐ Benieuwd of Uden opgemerkt gaat worden door het seismologisch instituut ๐๐
Kevin-KJP Distroyer-ashwin kan nu nog niet oordelen hoe het staat, maar denk zelf dat als ik het zou doen, de Around the World op die plek gezet zou hebben en dan de Entertainer in die hoe waar nu de ATW staat. Zie het komend weekend wel ๐ Bedankt voor de bouwplaatjes weer Ashwin ๐
Distroyer-ashwin GhostRiderPeter grapjas jij weet dondersgoed welke 2 zaken ik bedoel. Voor straf mag je bij Eric in de kassa een hoek uitzoeken om in te gaan staan ๐
GhostRiderPeter adela suikerspin, hotdogs, wafels, loempiaโs, hamburgers, churros, zuurstokken, etc. ๐
Eric Koen Eric En daar is de zachte kant van Eric, Ik heb vanmorgen gedouched met wasverzachter. ๐คฃ
Eric PieterRJ Koen Is ook soms net een mens heโฆ Ik voelde me ook anders vandaag. Krijg ik nu de M van mens in mijn paspoort? ๐
Marcootje wat komt er eigenlijk op de plaats tussen de Snow Jet en het kikkerspel ??? zag op de webcam dat daar nog een hele open stuk is.
John67938 Marcootje zie hier de plattegrond van de kermis, https://www.google.com/maps/d/u/0/embed?mid=11bZ7vMuQsQ00akCq4hXbyeaE_GRtCAY&ehbc=2E312F&ll=51.65673718690078%2C5.615302420475197&z=20
Rob_T Een mooi en gevarieerde kermis komt daar in Uden te staan! Zoals het hoort in mijn ogenโฆ ๐ Tegelijkertijd ook een realiteitsklap dat het Nederlandse aanbod niet erg spannend meer is in deze tijd. Hopelijk krijgen we in de toekomst nog meer unieke zaken (zoals de Energizer)
Marcootje John67938 oke thanks John, deze plattegrond had ik nog niet gezien. Zo te zien komt daar dus niks te staan, lijkt me op het eerste gezicht best wel een grote ruimte die leeg blijft. ( afgaande op de webcambeelden ) Kan natuurlijk allemaal wel meevallen in de praktijk. Vant weekend gaan we eens een kijkje nemen in Uden ๐
GhostRiderPeter Kevin-KJP Die staat tussen de Snow Jet en het Europarad in๐ @Marcootje doelt op de ruimte tussen Snow en Sla die kikker op zijnโฆ๐ฌ๐ En daar komt denk ik niks, beetje loopruimte is โ๏ธ
Marcootje heee ik zie dat ze op de lege plek voor de Snow Jet nog een eetzaakje met wat tafeltjes en stoeltjes hebben geplaatstโฆโฆ. mooie opvulling ๐๐๐
Eric Marcootje heee ik zie dat ze op de lege plek voor de Snow Jet nog een eetzaakje met wat tafeltjes en stoeltjes hebben geplaatstโฆโฆ. mooie opvulling ๐๐๐ Mittlerโs Schwenkgrill! (nou, daar gaat mijn goede voornemen! ) ๐๐๐๐๐๐คฃ