LimBrabo-Wim Century-Fons entertainer is inderdaad uniek voor Eindhoven, maar mis idd een atw of een groot spookhuis, wat doet de Ordelman gigantische molen na Tilburg, die gaat dan zeker naar Hoorn?? Johan Hinzen zal na Tilburg wel weer gelijk de grens over duiken??
Ralph2003 Century-Fons Niet aan Hoorn liggen? Daar staat nou net een grote toren en fraai groot spookhuis aangevuld met unieke toppers zoals Reactor, Toxic én Energizer. Ook staat in Hoorn de mooiste baan van Buwalda. En idd Venray zal ook nog wel een toppertje krijgen en loopt Middelburg ook niet gelijktijdig?
PeterZeeland Ralph2003 iig Middelburg, met de Reactor, Future Dance, Impact, Air Flyer (?) en de Thriller.
Martijn-maramsp DannyR Hoe weet je dat zo zeker. Hij staat wel op de attractielijst, en zou me niets verbazen dat als die klaar is, hij gewoon komt.
Eric Martijn-maramsp De Energizer kan het Energizer topic besproken worden. Graag ontopic over Eindhoven.
Martijn-maramsp GhostRiderPeter Excuus aan GhostRiderPeter en @Eric Ik had al op verzenden gedrukt voor het verzoek om het bij Park Hilaria te houden
Eric Martijn-maramsp GhostRiderPeter Excuus aan GhostRiderPeter en @Eric Ik had al op verzenden gedrukt voor het verzoek om het bij Park Hilaria te houden 😉
Martijn-maramsp nee ik heb het verkeerd neergezet inderdaad. Ik had het pas gezien, nadat ik op verzenden had gedrukt Maar goed, nu ga ik me er aan houden, want dit zijn al weer twee posts niet over Eindhoven
Richard-Grunn Hamtaro-Youri Is een molen met olifanten waar er al best veel van zijn. dus niet nieuw, maar wel voor Bosma. Die overigens met deze molen al op diverse Kermissen heeft gedraaid.