Kevin-KJP Bjornnn vermeld dan ook even erbij dat de Toxic van Moonen verhuisd naar de Nieuwe Markt en de Robotix op de Dries komt 😉 maar Weert heeft een top vervanger geregeld voor de Energizer 😎
GhostRiderPeter Kevin-KJP #doeislief Hij laat wat nieuwtjes over speciaal voor jou he😉 Prima vervanger, al had ik toch echt liever de Energizer daar gezien✔️ Lijst is prima, bij geschikt weer zeker een ritje naar Weert 👌🏻
Bjornnn Kevin-KJP niet op gelet eigenlijk. Maakt eigenlijk niks uit denk dat de robotix prima staat daar. Zal wel naast de tunnel zijn?
Martijn Kevin-KJP Die omzetting van plaatsing Toxic <-> Robotix is denk ik een goede zet. Zo komen beide zaken beter tot hun recht.
Kevin-KJP Bjornnn klopt, waar vorig jaar de Star Wars stond en daarvoor de Reactor ook wel eens stond. Denk dat die het daar wel goed gaat doen 😎😎 GhostRiderPeter bedoelde het niet boos of kwaad haha
George Bijna iedere kermis is tegenwoordig redelijk voorspelbaar gezien de huidige tijden. Wat er moet staan staat er, met twee mooie toevoegingen waarvan er een zelfs nog nooit in Weert gestaan heeft. Wat mij betreft top gedaan door de marktmeesters.
KermisKo Waar kun je het beste parkeren? Kun je nog op dat grasveld terecht aan de Eindhovenseweg? Dat werd door de scouting beheerd kan ik me nog herinneren. Op G maps zie ik ook een hoop straten parkeren alleen voor vergunninghouders.
LimBrabo-Wim KermisKo ik weet niet beter dat je elk jaar daar op dat grasveld kan parkeren voor een klein bedrag waarmee de scouting dan idd weer overeind gehouden wordt.
Kevin-KJP KermisKo Parkeren op de grasveld waar op woensdagavond altijd het vuurwerk is, is in het weekend de beste optie 😉
Marcootje Laten we hopen dat het Weerter kermisteam nog iets kan regelen voor vrijdag…… ben benieuwd. Zijn er dit jaar eigenlijk weer webcams beschikbaar ??? Kan me herinneren dat er altijd eentje was tegenover het station van Weert.
KermisKo Marcootje via WeertFM kun je live beelden verwachten https://www.weertfm.nl/weertfm-x-kermis-weert-2023
LimBrabo-Wim Marcootje vroeger had je bij restaurant/hotel “Antje van de Statie” 3 cameras hangen op een rond het Stationsplein die je kon benaderen, maar dat was helaas “vroeger” ze hangen er nog alleen maar voor eigen gebruik, er staat op de site nog wel een link naar de cameras maar die link is morsdood.
Maurice Marcootje Zijn er dit jaar eigenlijk weer webcams beschikbaar ??? Kan me herinneren dat er altijd eentje was tegenover het station van Weert. Op de webcam van het vogelnest bovenop de kerk kun je in de verte nog wel het reuzenrad en Airborne zien 😉 https://live.netcamviewer.nl/Valkennest-Weert/1052
George Dat is een flinke tegenvaller. Kapotte kraanauto… Ben benieuwd op welke Duitse kermis hij opduikt.
kev077 George in Eisleben, daar staat hij al een tijdje en daar is dit weekend ook nog de kermis. Dus de werkelijke reden is nu ook bekend…